Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: فکر می‌کنم ایمان شیراز با این تساوی به یک امتیاز بسیار باارزش دست یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان، داوود توسل پس از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل تیم ایمان شیراز در هفته دوم مرحله پلی‌آف بقا در لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر 2 تیم خسته‌نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم ایمان شیراز با این تساوی به یک امتیاز بسیار باارزش دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم ما پس از 50 روز دوری از رقابت‌ها پا به این میدان گذاشت و همین عامل سبب شد بازیکنان کوثر با استرس وارد میدان شوند و از آمادگی کافی برخوردار نباشند. متأسفانه تیم ایمان با ایجاد جو کاذب و وقت‌کشی، سرعت را از بازی گرفته بود.

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان: هدف‌مان کسب حداکثر امتیازات در پلی‌آف است/ تست کرونای تمام بازیکنان منفی شدبازیکن تیم فوتسال کوثر اصفهان: در پلی‌آف سقوط، ترس حرف اول و آخر را می‌زند/ عرق ریختیم تا اشک نریزیمبازیکن تیم فوتسال کوثر اصفهان: یک هفته دیرتر از حریفان در شرایط مسابقه قرار می‌گیریم/ باید تلاش‌مان را چندبرابر کنیم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر درباره شائبه وقت‌کشی دروازه‌بان تیم ایمان شیراز خاطرنشان کرد: احمدپور از دروازه‌بان‌های بسیار خوب فوتسال کشور است و تیم ایمان شیراز باید با توجه به داشته‌هایش بازی را اداره کند و این‌گونه وقت‌کشی عملی عادی است اما متأسفانه داور مدیریت خوبی در این صحنه‌ها نداشت.

توسل درباره دیدار هفته آینده تیم بازارهای روز کوثر مقابل شهروند ساری بیان کرد: تیم شهروند از تیم‌های با اصالت و ریشه‌دار فوتسال کشور است و امیدواریم در دیدار هفته آینده با جنگندگی زیاد 3 امتیاز آن را کسب کنیم.

انتهای پیام/172/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال کوثر اصفهان ایمان شیراز تیم ایمان وقت کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم