Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@21:15:25 GMT

آماده پاسخ قاطع به تهدید و اقدام شوم دشمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۱۰۴

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام تبریکی به مناسبت ۲۹ فروردین به امیر سرلشکر موسوی، ارتش و سپاه را ضامن امنیت پایدار کشور و آرامش کم نظیر ملت ایران دانست و تاکید کرد: آماده پاسخ قاطع به هر نوع تهدید و اقدام شوم دشمنان هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران"، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام تبریکی به امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، صحیفه افتخارات ارتش در عرصه‌های گوناگون را ودیعه‌ای ارزشمند و راهگشا برای نسل‌های مشتاق و خدمت و مسئولیت پذیری در این سازمان دانست و تاکید کرد: ارتش عزیز پشتوانه ملت و منافع ملی و ذخیره‌ای کارگشا برای پاسخ به نیاز‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه " روز ارتش جمهوری اسلامی ایران " و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی آجا، را به آحاد فرماندهان، مدیران و رزمندگان غیور و غیرتمند این سازمان مقتدر و خانواده‌های معظم آنان تبریک می‌گویم.
اراده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش و خنثی سازی و خاموش کردن توطئه و آوای شیطانی "انحلال ارتش " در همان آغازین ماه پیروزی نهضت اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی، که از حلقوم منافقین، گروهک‌های مارکسیستی و دیگر مزدوران استکبار جهانی بیرون زده بود، ضدانقلاب و دشمنان ایران عزیز را مایوس ساخت و با دمیده شدن روح حیات و عزت به کالبد ارتشیان رها شده از سلطه طاغوت آمریکایی، طلوع خورشید پرفروغ ارتش مکتبی و انقلابی را در سپهر این سرزمین مقدس رقم زد، تا در مدتی کوتاه حکمت حمایت و ابعاد تصمیم راهبردی حضرت روح الله (ره) در صحنه‌های حضور و نقش‌آفرینی ارتش پدیدار شود.
صحیفه افتخارات ارتش وفادار و فداکار در عرصه‌های گوناگون دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و مشارکت در مقابله تمام‌عیار با ضد انقلاب مسلح و تهدیدات فراروی ایران عزیز به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و دیگر میدان‌های پس از آن دوران پر افتخار، ودیعه‌ای ارزشمند، راهگشا و الهام بخش برای نسل‌های مشتاق خدمت و مسئولیت پذیری در این سازمان است.
درخشش امروز ارتشیان غیور و ایثارگر در عرصه‌های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم در جریان سیل، زلزله، بیماری کرونا و دیگر بلایای طبیعی در امتداد مجاهدت‌های بزرگ و غرور آفرین گذشته که در همراهی با سایر نیرو‌های مسلح جلوه‌گر شده است، نشان می‌دهد ارتش عزیز در حقیقت پشتوانه ملت و منافع ملی و ذخیره‌ای کارگشا برای پاسخ به نیاز‌های غیرنظامی کشور نیز به شمار می‌رود.
بی شک منظومه قدرتمند نیرو‌های مسلح کشور که حضور ارتش با صلابت و سپاه سلحشور در خط مقدم آن، سپر دفاعی و قدرت بازدارنده کشور را تقویت و قوه محاسبه گری نظام سلطه و صهیونیسم در اعمال راهبرد تهدید را مختل و با چالش جدی مواجه و بر اساس قرائن متقن آنان را از اندیشیدن به گزینه نظامی و هرگونه اقدام سخت بر حذر داشته است، "امنیت پایدار" و " آرامش کم نظیر" آحاد ملت ایران را تضمین کرده است.
اینک در طلیعه قرن جدید، خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که ارتش سرافراز و انقلابی، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای مسلح، با وحدت و اخوت برای حفاظت و صیانت از " اقتدار" و "امنیت " ستودنی و خلل ناپذیر کشور، پا در رکاب مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و گوش به فرمان، آماده و مهیای پاسخ قاطع و پشیمان کننده به هر سطح و هر نوع از تهدید و اقدام شوم دشمنان علیه نظام و میهن اسلامی هستند.
در پایان به ارواح تابناک شهیدان گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه " امیر سپهبد علی صیاد شیرازی " درود می‌فرستم و با تجلیل از مجاهدت‌های حماسی و ماندگار خیل عظیم ارتشیان عزیز و تاکید بر نصب العین قرار دادن "راهبرد قوی شدن" و "قدرت افزایی" مستمر، پیوسته و متناسب با شرایط و مقتضیات مأموریتی و نگاه به آینده و نیز روزآمد نمودن و هوشمند سازی سازمان، سامانه‌ها، تجهیزات و تربیت نیروی انسانی مومن، ورزیده و ماهر، دوام توفیق و سربلندی خانواده بزرگ ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح کشور را از قادر متعال طلب می‌کنم.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح برچسب ها: سردار باقری ، روز ارتش ، پاسخ قاطع

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار باقری روز ارتش پاسخ قاطع نیرو های مسلح پاسخ قاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دوره گفت: یکی از ایام خاص و مورد احترامی که ما پشت سر گذاشتیم، روز ملی خلیج فارس بود، خلیجی که خودش و نامش بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: انگلیس‌ها در طول تاریخ برای اینکه ما قدرتمند نشویم، با از بین بردن بنادر و دریا‌ها قدرت را از ما گرفتند و ما را از دریا دور کردند.

او ادامه داد: آنها در راه تزریق فرهنگ استکباری دریا ستیزی تلاش کردند که این خود یک سیاست خبیثانه بود، تفکری که مسیر ما، دریا و پیشرفت را از هم جدا می‌کند.

امیر سیاری گفت: سرمایه انسانی این روز‌ها در دنیا اهمیت زیادی دارد، سرمایه به معنی چیزی است که نه تنها تمام نشده بلکه مدام باید به آن افزوده شود.

او ادامه داد: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی یک سازمان و یک سیستم است، نیرویی که به طور مستقیم می‌تواند یک سازمان را در عرصه رقابت رشد داده و یا زمین بزند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مربیان و اساتید باید بدانند که چه کسانی و چه سرمایه مهمی را تربیت می‌کنند. باید بدانند که این سرمایه چه نقش مهمی دارد و در امر پیشرفت چقدر تاثیرگذار است.

او افزود: نقش ما به عنوان کسانی که مسئولین تربیت و تعلیم آموزش سرمایه‌های انسانی هستیم بسیار مهم است، جایگاه ما بسیار حساس بوده و می‌تواند در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: امروزه دشمن تمام توانش را می‌گذارد برای استعمار، هرچه تلاش میکند، هزینه میکند و خود را به آب و آتش می‌زند برای استعمارگری است.

امیر سیاری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما ۳ نوع استعمار داریم که اولین آن استعمار کهن است، استعمار کهن یعنی لشکرکشی و تصاحب یک منطقه و بردن منابع آن منطقه است.

او گفت: دیگر مورد استعمار نو است، استعماری که با نیروی نظامی بیگانه است، در این استعمار یک دست نشانده از استعمارگر در کشور مستعمره بر مسند قدرت مینشیند؛ که مثال بارز آن رضا خان پهلوی است.

او در پایان افزود: آخرین مورد استعمار فرانو است، استعماری که کشور‌های دیگر در آن مستعمره فرهنگ کشور استعمارگر می‌شوند. قوی‌ترین جنگی که در این نوع استعمار رخ می‌دهد جنگ نرم است.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک