Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:37:29 GMT

صحبت‌های جادویی مجیدی در نیمه مربیان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۳۰۶

صحبت‌های جادویی مجیدی در نیمه مربیان

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال شب گذشته در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم به مصاف الاهلی عربستان رفت که موفق شد در این بازی با نتیجه پنج بر دو به برتری برسد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا Afc به این پیروزی پر گل آبی‌پوشان واکنش نشان داد و آن را شروعی برای موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب کنفدراسیون آسیا در واکنش به پیروزی پر گل نماینده کشورمان مقابل الاهلی عربستان آمده است که این ۲ تیم سال گذشته هم در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که در دیدار نخست در کویت الاهلی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد اما در دیدار برگشت استقلال ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

استقلال شب گذشته در دقیقه ششم مسابقه روی مهارت و شلیک «فرشید اسماعیلی» توانست گل اول را به ثمر برساند اما در دقیقه ۲۷ داور در محوطه جریمه استقلال برای حریف اعلام خطای پنالتی کرد که «عمر السوما» از این فرصت طلایی برای به تساوی کشیدن مسابقه استفاده کرد.

در بین دو نیمه صحبت‌های مجیدی برای استقلال جادویی بود چرا که بازیکنان توانستند به خوبی نکاتی که سرمربی به آنها متذکر شده بود و در زمین به نمایش بگذارند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازیکنان الاهلی ۲ موقعیت عالی گلزنی که توسط «فرشید اسماعیلی» و «ارسلان مطهری» ایجاد شده بود را دفع کردند.

تنها ۵ دقیقه پس از آن بود که «محمد نادری» مدافع پیش تاخته استقلال توانست در شلوغی محوطه جریمه گل دوم تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» را به ثمر برساند.

چند دقیقه بعد نیز آبی‌پوشان توسط ستاره جوان خود یعنی «مهدی قائدی» روی پاس «ارسلان مطهری» گل سوم خود را وارد دروازه العویس کردند.

در دقیقه ۷۹ کاپیتان الاهلی توپی را به سمت دروازه استقلال ارسال کرد که «عمر السوما» پیش از اینکه توپ به مظاهری برسد در میانه راه روی آن تاثیر گذاشت و گلزنی کرد. در حالی که الاهلی فکر می‌کرد می‌تواند در دقایق باقیمانده بازی را به تساوی بکشاند.

اما این پایان ماجرا نبود و «مهدی قائدی» از فاصله ۳۰ متری توانست گل چهارم تیمش و گل دوم خودش را به ثمر برساند.

در شرایطی که مسابقه رو به اتمام بود نیز «محمد البساس»،   «شیخ دیاباته»  را با خطای پنالتی متوقف کرد و خود بازیکن توپ را تبدیل به گل کرد تا شاگردان مجیدی از حریف پیش بیافتند.

استقلال که در مسابقه نخست نشان داد برای موفقیت در گروه سوم برنامه زیادی دارد در بازی بعد باید به مصاف الشرطه عراق برود که در بازی نسخت با نتیجه سه بر صفر از الدحیل شکست خورده بود.

برچسب‌ها مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 مهدی قایدی فرشید اسماعیلی عمر السوما فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال مهدی قائدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 مهدی قایدی فرشید اسماعیلی عمر السوما فرهاد مجیدی اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!