Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم حرم مطهر رضوی از شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی بر روی آنتن می رود.

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با تلاش خادمان رسانه ای مدیریت رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، تلاوت کلام وحی روزانه از بارگاه منور رضوی، در نوبت های صبح، ظهر و عصر زینت بخش شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترتیل خوانی صبحگاهی هر روز ۱۵ دقیقه بعد از اذان صبح از شبکه اول سیما و رادیو زیارت، رادیو قرآن و رادیو معارف پخش می شود. همچنین مخاطبان شبکه های قرآن و معارف سیما، شبکه استانی خراسان رضوی و رادیو قرآن و رادیو معارف هر روز ساعت ۱۰:۱۵ میهمان تلاوت قرآن کریم از رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی خواهند بود.

ترتیل خوانی عصرگاهی نیز هر روز از ساعت ۱۶:۵۰ از مسجد گوهرشاد بارگاه منور رضوی از شبکه افق سیما و رادیو زیارت، رادیو قرآن و رادیو معارف پخش خواهد شد.

شبکه های کودک و نوجوان پویا، امید، هدهد و طاها نیز هر روز به مدت ۱۵ دقیقه با حزب خوانی قرآن کریم از بارگاه منور رضوی میهمان مخاطبان کودک و نوجوان خواهند بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنامه های قرآنی حرم مطهر رضوی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح شنبه با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد و تشییع پیکر شهید «مجید مشخصی» شهید دوران دفاع مقدس مجید بخشی حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداری کردند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط احمد واعظی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و مراسم پایانی را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار کردند.

کد خبر 6096225

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد