Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:17:02 GMT

بررسی هزینه‌های ارزی و ریالی المپیک در نشست هیات اجرایی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۴۱۱

بررسی هزینه‌های ارزی و ریالی المپیک در نشست هیات اجرایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هشتاد و دومین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک قرار است روز یکشنبه با حضور اعضا و ریاست سیدرضا صالحی امیری برگزار شود که دستور جلسه این نشست اعلام شد.

ارائه طرح حفاظت از ورزشکاران توسط عبدی افتخاری رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی، گزارش کیکاووس سعیدی دبیر کل درباره مسائل جاری کمیته ملی المپیک و بررسی هزینه‌های ارزی و ریالی بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو از موضوعات مورد بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیهای المپیک توکیو با یکسال تأخیر از اول مرداد آغاز می‌شود که کاروان ورزشی ایران تاکنون ۵۸ سهمیه المپیک کسب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک توکیو هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق