Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@15:32:27 GMT

باد شدید و رگبار باران در شرق کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۴۵۷

باد شدید و رگبار باران در شرق کشور

پیش‌بینی‌های هواشناسی کشور نشان می‌دهد که امروز استان‌های شرق و شمال شرق کشور با رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید رو به رو است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز (جمعه) سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال شده و برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، سمنان و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار تگرگ هم در مناطق مستعد وجود دارد.

همچنین، امروز برای خراسان جنوبی، یزد، ارتفاعات کرمان و شرق اصفهان بارش‌های پراکنده بهاری به صورت رگبار رخ خواهد داد. فردا نیز برای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان، روز یکشنبه ارتفاعات اصفهان، یزد، فارس و کرمان، دوشنبه و سه‌شنبه نیز ارتفاعات هرمزگان، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان به صورت متناوب با این رگبار‌های بهاره رو به رو خواهند شد.

اما بر اساس پیش‌بینی‌ها سایر مناطق کشور آسمانی صاف خواهد داشت.

طبق گزارش هواشناسی وزارت راه و شهرسازی از بعد از ظهر امروز وزش باد شدید در استان‌های تهران، سمنان، البرز و قم، شمال شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان می‌تواند گاهی همراه با گرد و خاک هم شود.

در ۲ روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن و تنگه هرمز نیز مواج و متلاطم خواهد شد.

بر اساس این گزارش امروز بعد از ظهر، تهران گاهی با وزش باد شدید روبه رو می‌شود که در مناطق جنوبی استان وزش باد می‌تواند همراه با گرد و خاک باشد. اما فردا و پس فردا آسمان تهران صاف و آفتابی و همراه با وزش باد خواهد بود.

در نهایت اینکه در تهران بیشینه دمای امروز و فردا ۲۶، یک‌شنبه و دوشنبه ۲۸ و سه‌شنبه به ۲۹ درجه خواهد رسید. کمینه دما هم برای تهران ۱۵ درجه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باد شدید رگبار باران ارتفاعات کرمان وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز 20 میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه های درشت تگرگ بود که به خودروها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بارندگی در خراسان جنوبی هنوز در مناطقی از استان تا عصر امروز ادامه دارد .


در شبانه روز گذشته در برخی مناطق سربیشه همچون مختاران 73 میلیمتر باران بارید.

دیگر خبرها

  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق