Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@14:50:22 GMT

پرواز اشیاء پرنده ناشناس درآسمان آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۵۰۲

وزارت دفاع آمریکا با خارج کردن تصاویر ویدئویی از بخش محرمانه، پرواز اشیاء پرنده ناشناس درآسمان این کشور را تأیید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سی ان ان با انتشاراین خبراعلام کرد: یگان‌های هوایی آمریکا، در سال‌های اخیر اشیاء پرنده ناشناس هوایی را بار‌ها شناسایی کرده اند و پنتاگون صحت این مساله را تایید کرده است؛ بنابراین گزارش؛ اشیاء پرنده ناشناس در سال ۲۰۰۴ نزدیک سواحل کالیفرنیا رصد شدند و
در سال ۲۰۱۵ نیز یک فروند جنگنده آمریکایی یک شئی پرنده ناشناس را بر فراز سواحل اقیانوس اطلس رهگیری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سو گاه» (Sue Gough) سخنگوی پنتاگون به سی ان ان اعلام کرد: نیروی دریایی آمریکا در سه نوبت طی سال‌های گذشته این اشیاء پرنده را که در اشکال مختلف درحال پرواز بودند، رهگیری کرده است. سخنگوی پنتاگون مدعی شده؛ برای حفظ عملیات امنیتی از افشای خبر صحت پرواز این اشیاء پرنده ناشناس جلوگیری شده است. در سال ۲۰۲۰ پنتاگون، یگان ویژه‌ای را برای رهگیری و مقابله با این اشیاء ناشناس تشکیل داد. پنتاگون و سی ان ان به منشاء و محل پرواز این پرنده‌های ناشناس هیچ اشاره‌ای نکردند. برچسب ها: آمریکا ، اشیاء پرنده ، آسمان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آمریکا اشیاء پرنده آسمان اشیاء پرنده ناشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود