Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:52:02 GMT

مورینیو در منچستریونایتد بر علیه بازیکنان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۶۴۳

مورینیو در منچستریونایتد بر علیه بازیکنان شد

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، از بیان دلیل به هم خوردن رابطه خودش و ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، سر باز زد اما از روش های سرمربی پرتغالی انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا با گفتن این نکته که اوله گنار سولسشر، سرمربی فعلی منچستریونایتد، آنطور که مورینیو عمل کرد "علیه بازیکنان اقدام نمی کند"، از سیاست ها و متدهای سرمربی پیشین شیاطین سرخ انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا در زمان حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد برای دومین بار به این تیم پیوست و سرمربی پرتغالی در قراردادی نجومی و رکوردشکن 122 میلیون دلار روی بازگرداندن پوگبا از ایتالیا سرمایه گذرای کرد. در ابتدا همه چیز موفقیت آمیز بود و دو طرف از بردن سه جام در فصل 17-2016 لذت بردند، اما روابط سودمند و دوستانه بین ستاره فرانسوی و سرمربی درجه یک و خاص یونایتد به تیرگی گرایید. پس از برکناری مورینیو و سپردن هدایت یونایتد به اوله گنار سولسشر، پوگبا نیز یکی از ستارگانی بود که زیر نظر سرمربی نروژی شروعی تازه داشت.

 

 

پوگبا درباره تفاوت بین دو سرمربی خود در یونایتد گفت: "چیزی که الان با اوله دارم متفاوت است، او بر علیه بازیکنان اقدام نمی کند. او علیه بازیکنان نمی شود. ممکن است اوله کسانی را برای بازی کردن انتخاب نکند، اما اینطور نیست که آنها را طوری کنار بگذارد که انگار دیگر وجود ندارند. این تفاوت بین مورینیو و اوله است.

من زمانی رابطه ای عالی با مورینیو داشتم، همه آن را دیده بودند، و روز بعد نمی دانم چه اتفاقی افتاد! این اتفاق عجیبی بود که من با مورینیو تجربه کردم و  نمی توانم توضیح دهم که دقیقا چه شد چرا که خودم هم نمی دانم."

 

 

پوگبا تنها چهره برجسته در یونایتد نبود که در زمان مورینیو خود را نیمکت نشین یافت و سرمربی پرتغالی در ملا عام از او انتقاد کرد. لوک شاو هم سرنوشتی مشابه با ستاره فرانسوی داشت، هر چند این مدافع چپ نیز زیر نظر سولسشر تولدی دوباره داشته است. شاو نیز می گوید اوقات سختی را در زمان حضور مورینیو در اولدترافورد سپری کرد.

 

 

پوگبا معتقد است که رویکرد سولسشر کاملا در تضاد با شیوه ای است که مورینیو در یونایتد در پیش گرفته بود و به همین دلیل نیز نتیجه بخش است چرا که به بازیکنانی که در اختیار دارد اعتماد به نفس می دهد.

هافبک 27 ساله یونایتد افزود:" شاید متدهای سولسشر جواب می دهد چرا که او او کمی به آدم ها نزدیک تر است. هر سرمربی راه و رسم خودش را برای هدایت تیم و اداره بازیکنان دارد و به عنوان یک بازیکن تو باید با این راه و روش ها کنار بیایی. گاهی این روش ها مناسب تو نیست و گاهی هم هست.

اوله به لوک خیلی کمک کرده است، لوک و مورینیو فصل خیلی سختی با هم داشتند و حالا لوک ثابت کرده است که همیشه کیفیت و توانایی لازم را داشته و اکنون اعتماد سرمربی را نیز دارد."

اوله گونار سولسشر لوک شاو تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی) پل پوگبا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر لوک شاو تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی پل پوگبا منچستر یونایتد علیه بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»

مئولنستین که به مدت پنج سال در دوران سر الکس فرگوسن به عنوان مربی در اولدترافورد کار می‌کرد، تاکتیک های تن هاخ را «غیرقابل درک» توصیف کرد و معتقد است دیگر برای یونایتد جای هیچگونه خوش بینی باقی نمانده است

رنه مئولنستین در پی شکست دوباره منچستریونایتد، این‌بار با نتیجه تحقیر‌ آمیز ۴-۰ مقابل کریستال پالاس، تفکرات تاکتیکی اریک تن هاخ را زیر سوال برد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، شیاطین سرخ در جریان سیزدهمین شکست لیگ برتری خود در این فصل، در روز دوشنبه با نتیجه 4-0 مقابل کریستال پالاس در سلهرست پارک مغلوب شدند. یونایتد تاکنون 55 گل در لیگ دریافت کرده و با تفاضل گل منفی، به رده هشتم جدول سقوط کرده است.

مربی سابق یونایتد در مصاحبه با NOS گفت:

واقعا غیرقابل درک است که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. هیچگونه پیشرفتی وجود ندارد. به عنوان یک مربی جدید، شما همیشه باید با تیمی سر و کار داشته باشید که خودتان آن را جمع نکرده‌اید. بنابراین، قبل از این‌که بازیکنانی را که می‌خواهید به دست آورید، چند دوره نقل و انتقالات طول می‌کشد. من همیشه می‌گویم: یک مربی برای درست کردن شرایط به هجده ماه زمان نیاز دارد تا به مسیر درست برسد. اما حالا دیگر هیچ یک از آن خوش بینی‌ها باقی نمانده است. هیچ سبک بازی، فرهنگ باشگاه یا فلسفه‌ای وجود ندارد. اگر به آمار نگاه کنید... هیچ منطقی ندارد. منچستر یونایتد تفاضل گل منفی سه دارد!

مئولنستین ادامه داد:

این (تحریم رسانه‌ها) واقعاً کار هوشمندانه‌ای نیست. رسانه‌ها قطعا حق دارند سوال بپرسند. آن‌ها همچنین نتایج به دست آمدهچ را می‌بینند، مانند نتیجه 4-0 مقابل کریستال پالاس. پس منطقی است که آن‌ها سوالات انتقادی بپرسند. در حال حاضر بازیکنان زیادی در تیم وجود دارند که یا خیلی پیر هستند یا به اندازه کافی خوب نیستند. عده دیگری هم نگرش اشتباهی دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خاطره سردار از مورینیو: آقای خاص، طرفدار سپاهان!
  • این مربی منچستر یونایتد را متحول می‌کند
  • یونایتد را عالی بردیم، ولی تواضع فراموش نشود!‏
  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟