Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران رسانه‌ای «نخستین جشنواره مجازی تجلیل از فعالان برتر رسانه‌ها در حوزه سلامت» فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و موسسه مطبوعاتی زمان رسانه پویا با همکاری خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه همکاران رسانه‌ای «نخستین جشنواره مجازی تجلیل از فعالان برتر رسانه‌ها در حوزه سلامت» را به مناسبت زادروز حکیم سید اسماعیل جرجانی برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محور جشنواره ، اطلاع‌رسانی و پیشگیری از شیوع کرونا  و بخش‌های جشنواره خبرگزاری‌ها ،پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری و مطبوعات است.

 

خبر و گزارش خبری ،مصاحبه ،مقاله و یادداشت ،عکس و فیلم خبری ،قالب‌های قابل بررسی در جشنواره  قلمداد می شود.

 

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات شناسنامه‌ای و اطلاعات تماس و نام رسانه از طریق ایمیل zamanrasaneh@gmail.comارسال کنند.

 

آثار دریافتی توسط هیئت داوران و  بر اساس شاخص‌های تخصصی از جمله دقت، کیفیت و... ارزیابی و داوری خواهند شد.

 

  آثار ارسالی باید در حوزه اطلاع‌رسانی و پیشگیری و آگاهی‌بخشی درباره شیوع ویروس کرونا و به صورت تفکیک شده برای هر یک از بخش‌ها، در این جشنواره آثاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفند ۱۳۹۹ منتشر شده باشند، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شرکت کننده در جشنواره فقط می‌توانند در 2 بخش شرکت و در هر بخش 2 اثر از  آثار خود را ارسال کنند، در صورت گروهی بودن فعالیت، اسامی اعضای گروه قید شود، در گزارش‌های صوتی و تصویری باید مشخصات برنامه و زمان پخش و محل انتشار آن ذکر شود، از مقررات جشنواره است.  

 

 از ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ لغایت ۲۹ فروردین ۱۴۰۰زمان دریافت آثار و زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز برگزیدگان  ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع کرونا جشنواره مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسین" گفت: با توجه به وجود صنایع مختلف و تعداد زیاد کارگران در استان، خطراتی نیز در فضای مجازی برای این گروه وجود دارد. 


وی با اشاره به فعالیت‌های مجرمانه در این فضا، اظهار داشت: کارگران به دلیل صرف وقت بیشتر در محیط کار، و عدم آگاهی از تهدیدات فضای مجازی، مورد توجه مجرمان سایبری قرار می‌گیرند و حساب‌هایشان با روش‌های مختلف تحت حملات کلاهبرداران قرار می‌گیرد. 


ابوالحسینی از کارفرمایان، کارخانجات و شرکت‌های تولیدی، صنعتی نیز خواست تا موضوعات کلاهبرداری در فضای مجازی را به کارگران اطلاع رسانی کنند و آنها را از موضوعات در این فضا آگاه سازند. 


این مقام انتظامی بیان داشت: اطلاع‌رسانی در فضای مجازی وظیفه اجتماعی تمامی افراد است و از کسانی که در این زمینه اطلاع رسانی فعالیت می‌نمایند، صمیمانه تشکر می‌کنم.


 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از جرم در فضای مجازی، به ارائه محتوای آموزشی و پیشگیرانه می‌پردازد و افراد جهت دریافت محتوا می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»