Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت هلندی برترین‌ها و بازنده‌های این هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که نام مهدی طارمی در بین برترین‌ها دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت هلندی fcupdate، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگزار شد و اکنون می توان برنده ها و بازنده های این دور از رقابت ها را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین‌ها

۱. تیم پاری سن ژرمن

خیلی اوقات پاری سن ژرمن متهم می شد که به درستی به عنوان یک تیم عمل نمی کند. انتخاب اشتباه و ناآرامی در رختکن به طور منظم به این معنی بود که همه خصوصیات تیم به ثمر نرسیده و بازیکن سالاری در تیم موج می زند. سال گذشته بایرن مونیخ در فینال خیلی قدرتمند نشان داد اما این بار دیدار دو تیم به سود تیم فرانسوی بود. نیمار پس از این بازی به درستی گفت که PSG اکنون "واقعاً یک تیم" است. تیم پرستاره فرانسوی متوجه شده که وقتی افراد با هم کار بهتری داشته باشند می توان به چه چیزی دست یافت.  

۲. مارکو طارمی!

با چنین گل عالی‌ای، طارمی را نمی توان در جمع برترین‌ها جا نداد. مهاجم الجزا یری (!!!) در بازی با چلسی بدن خود را به خوبی برای توپ چرخاند، به هوا پرید و با یک ضربه فوق العاده توپ را به تور رساند. گل مهاجم پورتو عالی بود و تا حدی یادآور گل مارکو فن باستن به تیم دن بوش بود. متأسفانه گل او ارزش زیادی نداشت، زیرا با وجود پیروزی ۰-۱، پورتو حذف شد. آیا او جایزه پوشکاش را با خود خواهد برد؟ (جایزه‌ای که هر سال به زننده زیباترین گل سال اهدا می‌شود.)

این سایت به اشتباه علاوه بر اینکه نام طارمی را به اشتباه مارکو نوشته بود (شاید هم نویسنده خواسته طارمی را با مارکو فان باستن مقایسه کند)، ملیت او را الجزایری نوشت که جای تعجب دارد.

۳. تیبو کورتوا

خط دفاعی رئال مادرید پس از بازی مدیون تیبو کورتواست. دروازه بان بلژیکی لوس بلانکوس عصر چهارشنبه در دیداری عالی مقابل لیورپول به میدان رفت و عملکرد خوبی ارائه داد.

۴. جود بلینگهام

بهترین انگلیسی در میدان روز چهارشنبه در منچسترسیتی بازی نکرد، بلکه در بوروسیا دورتموند بازی کرد. جود بلینگهام تنها ۱۷ ساله بار دیگر تأثیر زیادی در خط هافبک آلمانی ها ایجاد کرد. در سال‌های آینده بدون شک بیشتر از او خواهیم شنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS

فوق ستاره آرژانتینی مرد اول تیمش در هفته‌های اخیر بوده‌است

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید. لیونل مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

با گلزنی در بازی امروز، لیونل مسی با ۹ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ MLS صعود کرد، او همچنین با ارسال 4 پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این‌جاست که مسی در فصل جاری با مصدومیت‌های طولانی‌مدتی مواجه بوده و نتوانسته در تمام بازی‌های تیمش حضور پیدا کند، لذا ستاره آرژانتینی آمار ذکرشده را در تنها ۷ بازی به ثبت رسانده است. گفتنی است اینتر میامی با ۲۱ امتیاز، در صدر جدول MLS جای گرفته‌است.

صدرنشینی مسی در جدول آقای گلی
مسی همچنین بهترین بازیکن لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل به حساب می‌آید

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS