Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:35:50 GMT

۵ کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف پیکان با کامیون

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۵۹۳۵

۵ کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف پیکان با کامیون

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از تصادف مرگبار پیکان با کامیون در جاده الیگودرز - ازنا خبر داد و گفت: این حادثه پنج کشته و یک زخمی برجای گذاشت. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در محور الیگودرز - ازنا، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8 صبح امروز جمعه 27 فروردین، بر اثر تصادف خودروی سواری پیکان با کامیون بنز در محور الیگودرز - ازنا در استان لرستان، پنج نفر کشته شدند و یک نفر نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه سواری پیکان به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته شد، از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی در جاده‌های کشور به مدت 15 دقیقه استراحت کنند.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست هیچگاه در هنگام رانندگی با تلفن همراه صبحت نکنند و گفت: بستن کمربند ایمنی حتی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها الزامی است. 

شیرانی، از رانندگان خواست از انجام تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز به ویژه در راه‌های که جداشونده ندارند، پرهیز کنند.

ثبت 440میلیون تردد در ایام نوروز/ مرگ روزانه 34 نفر بر اثر تصادفات نوروزی/ افزایش 42درصدی تصادفات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث حوادث جاده ای اورژانس راهور پلیس حوادث حوادث جاده ای اورژانس راهور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت