Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حسن پور، با قدردانی از همکاری رؤسای کمیته‌های استانی و هیئت‌های شهرستانی با این هیئت اظهار داشت: رویکرد هیئت انجمن‌های ورزشی در سال جاری تقویت کمیته‌های استانی و هیئت‌های شهرستانی است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برای تمامی کمیته‌های استان جلسات تخصصی به صورت جداگانه برگزار خواهیم کرد چرا که برگزاری اینگونه جلسات موجب تسریع در حل مشکلات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی، سال ۱۴۰۰ را سالی پرترافیک برای این هیئت عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری مجمع عمومی هیئت، برگزاری مسابقات استانی، اعزام به مسابقات و اردوها، از برنامه‌های این هیئت است.

حسن پور یادآور شد: به دنبال رایزنی برای جذب اسپانسر اختصاصی برای رشته‌های تحت پوشش هستیم تا شرایط رشد و پیشرفت بیشتر آنها فراهم شود.

وی در پایان از افتتاح خانه دارت استان خبر داد و گفت: خانه تخصصی دارت استان آماده افتتاح بوده و به زودی با حضور مسئولان ارشد افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5190259

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حسن پور فدراسیون انجمن های ورزشی تبریز ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد