Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@13:24:24 GMT

دختر ترامپ هواداران پدرش را ناامید کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۰۹۶

دختر ترامپ هواداران پدرش را ناامید کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی بیست، ایوانکا ترامپ سکوت خود در شبکه‌های اجتماعی را شکست: مشاور پیشین ریاست جمهوری ایالات متحده از طریق اینستاگرام، توییتر و بیانیه ارسال شده به AP اعلام کرد که اولین دوز واکسن فایزر خود را دریافت کرده است.

او همچنین ابزار امیدواری کرد که مخاطبانش نیز برای دریافت واکسن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این و در زمان ریاست جمهوری پدرش امکان دریافت واکسن را داشت اما پس از ترک پایتخت و نقل مکان به فلوریدا این کار را انجام داد.

ایوانکا در حال دریافت واکسن فایزر

جای تعجب نیست که طرفداران زنی که پدرش همه‌گیری کرونا را جدی نمی‌گرفت و اقدامات احتیاطی کووید-۱۹ را تمسخر می‌کرد از این خبر خوشحال نیستند. پست اینستاگرامی وی به طغیانی از شکایات مربوط به انتخاب وی برای گرفتن واکسن تبدیل شده است.

عکس | ایوانکا ترامپ در کودکی

این اقدام ایوانکا در توئیتر و فیس‌بوک نیز با واکنش‌های منفی طرفدارانش روبرو شد؛ مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور نیز در ماه دسامبر از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی واکسن زد؛ دونالد و ملانیا ترامپ نیز قبل از ترک دفتر خود در ژانویه واکسینه شدند و اگرچه این اقدام خود را اعلام نکردند اما پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور بایدن خبر آن منتشر شد.

انتقادات زیادی از طرف مجامع علمی و پزشکی به رویکرد و عملکرد ترامپ در زمان شیوع کرونا وارد شده بود و نزدیکان وی از مخالفان سرسخت استفاده از ماسک و واکسن قلمداد می‌شدند اما علم راه خود را پیدا می‌کند.

یک چهارم مرگ‌های اخیر بیماران کرونا در انگلیس به علت خود ویروس نبوده است کد خبر 595362 برچسب‌ها ايوانكا ترامپ ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ايوانكا ترامپ ایالات متحده آمریکا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!