Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: وقتی انسان در آینه ماه‌های رجب شعبان و رمضان نگاه به سنت و قران می‌کند، متوجه می‌شود این سه ماه به خصوص ماه رمضان با همه سال متفاوت است.

امام جمعه موقت مشهد افزود: احساس می‌شود خداوند همه عوامل هدایت را در این سه ماه مبارک به انسان هدیه کرده است؛ به موالیدمبارک این ماه‌ها نگاه کنید، امیرالمومنین، و امام حسین، امام سجاد و امام زمان(عج) در همین ماهها به دنیا آمدند، پیامبر(ص) در همین ماهها مبعوث شد و قرآن در این ماه بر پیامبر(ص) نازل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: اگر انسان در این سه ماه نتواند خود را پاک کند و مغفرت پروردگار را به دست آورد خیلی زیان کرده است.

این خبر در حال تکمیل است....

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد امام جمعه موقت مشهد نماز جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند