Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@19:20:12 GMT

پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۳۰۱

پلمب ۱۰ باشگاه ورزشی متخلف در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حمزه پور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ۱۰ باشگاه ورزشی در زنجان از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ فروردین ماه به دلیل انجام فعالیت‌های تمرینی در شرایط قرمز کرونایی پلمب شده است.

اوافزود: در وهله نخست به باشگاه‌هایی که به صورت پنهانی فعالیت می‌کنند تذکر و اخطار داده می‌شود که در صورت بی توجهی به این امر و تکرار تخلف، درب آن‌ها پلمب می‌شود که تاکنون نیز به بیش از ۵۰ باشگاه تذکر و اخطاریه داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بابیان اینکه ویروس کرونا با کسی تعارف و شوخی ندارد و تمامی افراد ازجمله ورزشکاران نیز با کوچکترین غفلت و کم توجهی می‌توانند دچار این بیماری منحوس شوند، اظهار داشت: همه باشگاهداران همچنین ورزشکاران باید شرایط را به درستی درک کنند چراکه با کوچکترین بی احتیاطی و سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جانشان در معرض تهدید و خطر قرار می‌گیرد.

حمزه پور با تاکید براینکه امروز به لحاظ شیوع این بیماری منحوس و کشنده، وضعیت به صورت ویژه، حاد و شکننده است، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز به منظور مقابله و پیشگری از ابتلای فعالان در حوزه ورزش به این بیماری مهلک، نمی‌تواند اجازه فعالیت تمرین در اماکن و باشگاه‌های ورزشی را بدهد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل بر ضرر و زیان باشگاه‌های ورزشی به دلیل تعطیل بودن فعالیت‌ها کاملا آگاه و واقف است، اما چاره‌ای جز این نیست و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا استان زنجان، کلیه اماکن و باشگاه‌های ورزشی زنجان تا پایان اعمال محدودیت‌های کرونایی حق فعالیت نخواهند داشت.

حمزه پور افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی سرزده از اماکن و باشگاه‌های ورزشی از سوی ناظرین و بازرسان ذیربط صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ف

منبع خبر/ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب ورزش و جوانان باشگاه های ورزشی استان زنجان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین