Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@04:38:26 GMT

تعليق همه پروازها از ترکيه به روسيه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۵۵۹

تعليق همه پروازها از ترکيه به روسيه

خبرگزاری آریا- خطوط هوایی ترکیه برای مقابله با ویروس کرونا از تعلیق همه پرواز‌ها به مقصد روسیه تا ماه ژوئن آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری آناتولی از استانبول، خطوط هوایی ترکیه روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد همه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد روسیه از تاریخ 15 آوریل تا اول ماه ژوئن آینده به حالت تعلیق در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است این تصمیم از جانب نهاد‌های رسمی گرفته شده و تعلیق پرواز‌ها از پانزده آوریل اجرایی می‌شود.
خطوط هوایی ترکیه افزود طی این مدت (اواسط آوریل تا اوایل ژوئن) فقط ‏هفته‌ای دو پرواز میان ترکیه و روسیه به صورت متقابل برقرار خواهد بود.
این تصمیم خطوط هوایی ترکیه چند روز پس از بیانیه تاتیانا گولیکووا معاون نخست وزیر روسیه درخصوص تصمیم مسکو برای کاهش تعداد پرواز‌ها میان روسیه و ترکیه اتخاذ شد.
بر اساس بیانیه معاون نخست وزیری روسیه‏‏، کاهش پرواز‌ها میان روسیه و ترکیه از 15 آوریل تا یکم ژوئن بخشی از تدابیر و اقدامات مسکو در زمینه مقابله با ویروس کرونا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعلیق پرواز ترکیه خطوط هوایی ترکیه پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی