Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام سال گذشته ۱.۵ میلیارد مترمکعب گاز به شبکه سراسری تزریق کرد.

به گزارش برنااز ایلام ;روح اله نوریان  با بیان اینکه این میزان گاز تزریق شده به شبکه سراسری توسط پالایشگاه گاز ایلام نقش موثری در توزیع و پایداری فشار در فصل سرما داشت افزود: همچنین سال گذشته ۷۱ هزار تن ال پی جی در این مجموعه تولید شده که نسبت به سال قبل ۲۱۱ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوبا تاکید بر اینکه در پالایشگاه گاز ایلام تولید گوگرد نیز با رشد هفت درصدی  و ۶۹ هزار تن تولید به ثبت رسیده است تصریح کرد: این واحد صنعتی سال گذشته ۴۶ هزار مگاوات ساعت برق (۵۱ درصد رشد نسبت به ۹۸) به شبکه تحویل داده که این موضوع در جلوگیری از قطع نشدن برق در فصل گرما تاثیر بسزایی داشته است.

نوریان  با بیان اینکه مسئله آلایندگی پالایشگاه گاز ایلام همواره به عنوان یک مطالبه عمومی و دغدغه مجموعه پالایشگاه مورد توجه بوده است، افزود: با تکمیل چرخه پتروشیمی میزان آلایندگی این پالایشگاه نیز به حداقل می‌رسد.

او در ادامه به حوزه وظایف اجتماعی تیم بانوان استان در لیگ برتر فوتبال که تحت حمایت پالایشگاه بوده اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم در سایر رشته‌های ورزشی نیز با ورزشکاران و تیم‌های استان همکاری کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایشگاه گاز پالایشگاه گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • روز دوم نوبت اول آزمون سراسری با رقابت گروه تجربی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی