Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@04:58:07 GMT

مهندس نخبه اروپایی سرکرده باند تبهکاران آبادان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۶۸۶۷

مهندس نخبه اروپایی سرکرده باند تبهکاران آبادان

رییس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری سارقان موبایل به عنف در آبادان خبر داد و یک مهندس الکترونیک اروپایی همدست این سارقین بود.

سرهنگ حسین زلقی ریس پلیس شهرستان آبادان در گفت و گو با خبرنگار رکنا در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع  چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان آبادان شناسایی و دستگیری سارقین به عنف به در دستور کار گروه (عملیات ویژه مبارزه با سرقتهای خشن) پلیس آبادان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس شهرستان آبادان افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته توانستند 4 نفر از باند سرقت های به عنف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی 4عامل اصلی سرقت های به عنف را در یک عملیات سریع دستگیر کردند.

نخبه اروپایی در دام پلیس آبادان

 از مخفیگاه متهمین تعداد بسیار زیادی گوشی سرقت ی متعلق به مالباختگان وهمچنین یک سلاح بادی شبیه به اسلحه کلاشینکف که سارقین در چند سرقت از آن استفاده کرده بودند کشف و ضبط گردید.

گفتنی است یکی از افراد دستگیر شده مهندس الکترونیک از یکی از دانشگاه های معتبر دنیاست و تابعیت اروپایی دارد که او وظیفه باز کردن قفل گوشی های سرقتی و همچنین سوزاندن سیگنال ها بود.

سارقان در بازجویی های اولیه پلیس، به چندین فقره سرقت موبایل وکابل فشارقوی در سطح شهرستان آبادان اعتراف کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تلفن همراه نخبه سرقت مهندس الکترونیک اخبار حوادث موبایل شهرستان آبادان سارقان به عنف نخبه مهندس الکترونیک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران کرونا ویروس بازیگر سینما و تلویزیون فیلم سرقت حمام واکسن کرونا علی انصاریان شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران