Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانپارس، خیابان زهدی و فوت یک نفر خبر داد. خبرگزاری میزان- جلال ملکی اظهار داشت: یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانپارس، خیابان زهدی در ساعت ۱۰:۲۹ امروز به سامانه آتش نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: آتش نشانان از دو ایستگاه به محل اعزام شدند و نخستین ایستگاه در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه یک مجتمع سه طبقه مسکونی بود که زیرزمین این ساختمان سه طبقه هم مسکونی شده بود. انفجار به دلیل نشت گاز در قسمت زیرزمین رخ داده بود.   بیشتر بخوانید: توصیه‌های اورژانسی در سوختگی‌ها

وی گفت: به دلیل انفجار تمامی شیشه‌ها شکسته بود و آقایی که به طبقه پایین برای بررسی نشت گاز رفته بود، به دلیل انفجار جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو آقای دیگر هم در طبقات بودند که دچار مصدومیت شدند.

ملکی در پایان گفت: آتش نشانان آتش سوزی مختصر را خاموش کردند و محل تحویل عوامل انتظامی داده شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان آتش نشانی انفجار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی انفجار سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: برخورد دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی در محور مرگنلر - چایپاره سه مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و در رابطه حادثه تصادف در محور بین‌المللی ماکو به چایپاره اظهار کرد: بامداد امروز در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز هلال احمر، نجاتگران پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 748032

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز