Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: اقدامات خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز همزمان با برگزاری مذاکرات حکایت از این دارد که جوبایدن نیز تمایلی برای بازگشت به برجام ندارد و آنچه که در تبلیغات انتخاباتی اش گفته بود، دروغی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۷ فروردین حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، گفت: یکی از راه های دستیابی به تقوا، روزه است و تقوا در قرآن کریم به لباس تشبیه شده است و اگر انسانی لباس تقوا در برداشته باشد از گناه و افتادن در دام های شیطان مصون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جمعه قلعه گنج افزود: گناه همچون مرکب های بد رفتارند که سواران خود یعنی گنهکاران را در آتش دوزخ می اندازند، اما تقوا همچون مرکب های فرمانبرداری هستند که سواران خود را وارد بهشت جاویدان می کند، پس بیاییم در این ماه مهمانی خدا هر طور که شده لباس تقوا را بر تن کنیم و به کسانی که حرمت این ماه را نگه نمی دارند با احترام و زبان نرم تذکر دهیم.


وی بیان کرد: امام صادق (ع) می فرماید؛ هر گاه روزه گرفتی، گوش و چشم تو نیز باید از ارتکاب حرام و زشت روزه دار شود، یکی دیگر از آثار روزه تقویت اراده و تمرین مقاوت در برابر هواهای نفسانی است.


 حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: پیامبر اسلام (ص) هر گاه با مشکلی روبرو شده و ناراحت می شدند از نماز و روزه کمک می گرفتند چرا که انسان در پرتو این عبادت بزرگ است که اراده ای قوی و ایمانی استوار به دست می آورد.


خطیب جمعه قلعه گنج ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که ما در اطرافمان با آنها مواجهه هستیم، از نزاع ها و دعواهای فامیلی و غیره گرفته تا این که خون های بی گناهی ریخته شده اند، یا بسیاری از زندگی ها از هم می پاشد، همه این ها به دلیل نداشتن یک اراده قوی است که بتواند در بر عصبانیت غالب شود، و یکی دیگر از آثار روزه این است که اغنیا سختی و شدت فقر را درک کنند.



وی با اشاره به مذاکرات وین، اظهار کرد: این روزها مذاکرات وین در حال انجام است و آنچه که از این مذاکرات نتیجه می‌گیریم، تداوم مکر و حیله دشمنان قسم خورده این نظام است و همه این نقاب هایی به چهره شان می زنند و در مذاکرات حضور پیدا می کنند.


حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: اما لطف خدا شامل حال ما شده و رهبری حکیم و با درایت داریم که به خوبی هر چه تمام، چهره کریه و زشت آنها را که در زیر نقاب پنهان شده در مذاکرات حضور پیدا می کنند را برای ما نمایان می‌کند.


امام جمعه قلعه گنج خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا دلشان به حال ما نسوخته و نخواهد سوخت، آنها در مسیر ضربه زدن به ما خود را ناتوان می بینند پس به دنبال این هستند تا از مسیر مذاکرات با هجمه های تحریم و فشارهای اینچنینی جلوی حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و به تعبیر رهبری بی محلی های خودشان را قالب کنند.


وی تصریح کرد: اقدامات خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز همزمان با برگزاری مذاکرات حکایت از این دارد که جوبایدن نیز تمایلی برای بازگشت به برجام ندارد و آنچه که در تبلیغات انتخاباتی اش گفته بود، دروغی بیش نیست.


حجت الاسلام نجنو در خاتمه با اشاره به مشکلات کشاورزان جنوب، عنوان کرد: مردم جنوب با دهان روزه با سختی هر چه تمام محصولات جالیزی را تولید می کنند اما زحمات آنها به باد فنا می رود و جلو خانواده شرمنده می شوند پس می طلبد مسئولین در این خصوص چاره اندیشی کنند تا دیگر شاهد درد و رنج کشاورزان زحمتکش نباشیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه قلعه گنج حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست

به گزارش همشهری آنلاین بحث بازگشت یحیی گل محمدی به لیگ برتر فوتبال ایران، سوژه داغ و مهمی است که در ماه های اخیر بارها و بارها، اخبار متفاوتی درخصوص آن منتشر شده است. فولاد نخستین باشگاهی بود که تمایل داشت تا این سرمربی موفق را به عنوان جانشین مارتینز معرفی کند.

در شرایطی که فولادی ها گام های مثبتی برای استخدام گل محمدی برداشته بودند، اما برخی مشکلات مانع از حضور او در اهواز شد و در نهایت نیز مدیران این باشگاه با عبدالله ویسی به توافق رسیدند. پس از آن بود که پای تراکتور به ماجرا باز شد و اما این بار، همه چیز به شکل متفاوت تری پیش رفت.

تراکتور با خود گل محمدی به توافق رسید و برخی موانع باعث شد تا حمید مطهری به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند و تا زمانیکه مشکلات یحیی حل شود، این مطهری باشد که وظیفه هدایت تیم را برعهده گرفته و تمامی مسائل فنی زیر نظر او انجام گیرد.

اما روز گذشته بود که یکی از خبرگزاری ها مدعی شد علت عدم حضور گل محمدی در تراکتور، امضا نکردن تعهدنامه ای از سوی سرمربی سابق پرسپولیس است. موضوعی که اکنون یحیی در گفتگو با آنا رد کرده است.

گل محمدی در این گفتگوی کوتاه اعلام کرده است: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

کد خبر 849647 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری