Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور چهارم دیدار استقلال و الاهلی عربستان شب گذشته به بلندی ناخن دو بازیکن آبی پوش ایراد گرفت و مجوز حضورشان در زمین را با تاخیر صادر کرد!

یکی از اتفاقات جالب بازی شب گذشته استقلال و الاهلی در هنگام تعویض های دوبازیکن نماینده ایران رخ داد. جایی که داور چهارم به بلندی ناخن احمد موسوی و سبحان خاقانی ایراد گرفت!

ظاهرا در قوانین جدید داوری لیگ قهرمانان آسیا به داوران تاکید شده که هنگام ورود بازیکنان به زمین ناخن های آنها را چک کنند تا بلند نباشد و در زمین مسابقه اتفاق خاصی هنگام درگیری های فوتبالی رخ ندهد که منجر به جرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو در بازی شب گذشته نیز داور چهارم اجازه ورود به زمین را تا زمان کوتاه کردن ناخن های دو بازیکن نداد که این موضوع دردسرهایی را نیز ایجاد کرد.

اولین بار وقتی در دقیقه 80 کادرفنی استقلال تصمیم گرفت احمد موسوی را به جای ارسلان مطهری به زمین بفرستد، داور چهارم به ناخن های او ایراد گرفت.

از این رو کادر پزشکی استقلال مجبور شد با قیچی ناخن های موسوی را در کنار زمین کوتاه کند تا این بازیکن بتواند با چند دقیقه تاخیر وارد زمین شود.

بار دوم وقتی محمد نادری در دقایق پایانی مصدوم شد و با برانکارد از زمین بازی بیرون رفت، مربیان استقلال قصد کردند سبحان خاقانی را وارد زمین کنند که اینبار هم داور چهارم در اتفاقی عجیب به ناخن های او ایراد گرفت. در این دقایق نادری بیرون از زمین بود و استقلال 10 نفره بازی کرد تا ناخن های خاقانی هم کوتاه شود و او بتواند مجوز ورود بگیرد. از این رو استقلال حدود 4 دقیقه 10 نفره بازی کرد تا خاقانی در نهایت در دومین دقیقه از وقت های اضافی وارد زمین شود و بتواند تیم را به حالت 11 نفره برگرداند.

موضوع کوتاه بودن ناخن بازیکنان هنگام بازی قانون جالبی است که تا پیش از این در هیچ تورنمنتی شاهدش نبودیم. این مساله البته در هیچ بازی دیگری از لیگ قهرمانان آسیا نیز به شکل جدی در نظر گرفته نشده اما در مسابقه استقلال و الاهلی داور چهارم به آن ایراد گرفت و باعث شد تا دقایقی استقلالی ها 10 نفره به کارشان ادامه بدهند و در زمان تعویض ها دچار مشکل شوند.

از این رو بعد از اتفاقات دیشب کادر فنی به بازیکنان تاکید کرده که برای مسابقات بعدی ناخن های خود را کاملا کوتاه کنند تا در بازی های بعدی دچار چنین مشکلاتی نشوند./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

پاداش ویژه برد مقابل الاهلی برای اعضای استقلال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایراد گرفت داور چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فصل قبل مجوز حرفه‌ای گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، اما باید این مجوز را برای فصل آینده هم تمدید کند.

استقلال نیز پس از دو فصل ناکامی مطلق در گرفتن مجوز حالا عزم خود را جذب کرده تا بتواند به لیگ قهرمانان بازگردد، ولی به نظر می‌رسد حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هر دو باشگاه یک معضل بزرگ دارند که باید آن را مرتفع کنند و در غیر این صورت دردسرهایشان تمام نمی‌شود. از قرار معلوم یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی روی آن دست گذاشته و تاکید دارد حتماً باید حل شود، شرایط ورزشگاه آزادی و محقق نشدن شرایط مد نظر بازرسان است.

استقلال و پرسپولیس هر دو از ورزشگاه آزادی برای بازی‌های خانگی خودشان در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنند، ولی سیستم خروج اضطراری این استادیوم هنوز توسط ناظران AFC تایید نشده است و اگر تا زمان تعیین شده چنین اتفاقی صورت نگیرد آنگاه هیچ بعید نیست این دو تیم مجبور شوند بازی‌های خودشان را به استادیوم دیگری ببرند یا اینکه تعداد تماشاگرانشان را به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش بدهند. البته طرافیان هر دو باشگاه مدعی‌اند برای رفع نقص موجود تا اواسط تابستان فرصت باقی است و روند بازسازی می‌تواند این مشکل را مرتفع کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • تزئین ناخن یک زن با طلا 24 عیار در تهران!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید