Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:15:46 GMT

گوشت برزیلی در قزوین ۴۰ هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۶۱۲

گوشت برزیلی در قزوین ۴۰ هزار تومان ارزان شد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: به منظور تنظیم بازار گوشت در قزوین و تعدیل قیمت‌ها گوشت منجمد برزیلی از این پس با ۴۰ هزار تومان کاهش و با قیمت ۸۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود. - اخبار استانها -

عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به گرانی قیمت گوشت در بازار استان اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار گوشت در قزوین و تعدیل قیمت‌ها گوشت برزیلی از این پس با 40 هزار تومان کاهش و با قیمت 80 هزار تومان به مردم فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنابراین از امروز قیمت گوشت گل‌دست و سردست برزیلی در بازار قزوین کیلویی 80 هزار تومان است و هر گونه گران‌فروشی آن تحت هر عناوینی به ویژه در سایت‌های فروش محصولات پروتئینی تخلف محسوب شده و برخورد تعزیراتی و قانونی سازمان صمت را به دنبال دارد.

افضلی با اشاره به برپا شدن ستاد خبری سازمان صمت در استان قزوین ادامه داد: با وجود این سامانه مردم می‌توانند تخلفات موجود در بازار محصولات مختلف خوراکی در ماه رمضان را از طریق سامانه تلفنی 124 به اطلاع بازرسان و ناظران سازمان صمت برسانند تا در اسرع وقت با این تخلف‌ها برخورد شود.

عرضه برنج خارجی با نرخ حمایتی

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین همچنین با اشاره اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار رمضان گفت: در چارچوب این طرح اقلام اساسی ماه رمضان از جمله برنج، گوشت، مرغ، روغن، قند، شکر، چای، شیرینی زولبیا و بامیه و همچنین محصولات لبنی مورد پایش و رصد جدی قرار می‌گیرند تا سوداگران به بهانه رمضان این اقلام را گران‌تر به مردم نفروشند.

افضلی همچنین از عرضه برنج وارداتی تایلندی و هندی به نرخ حمایتی در بازار خبر داد و گفت: در قالب طرح یادشده برنج تایلندی کیلویی 12 هزار و 500 تومان و برنج هندی کیلویی 18 هزار و 500 تومان به مردم فروخته می‌شود و فروش این برنج‌ها به نرخ آزاد در فروشگاه‌های منتخب جرم محسوب شده و تبعات قضائی به دنبال دارد.

تخصیص سهمیه 1172 تنی برنج، شکر و گوشت ماه رمضان به قم/قیمت زولبیا و بامیه مشخص شداقتصاددان اصلاح طلب: دست خانواده‌های ایرانی از گوشت کوتاه شده استمصوبه جدید ستاد تنظیم بازار/ گوشت منجمد 55 هزار تومانی در راه است

وی ادامه داد: همچنین یکی از موارد مهم طرح نظارت رمضانی عرضه کالاهای اساسی با نرخ مصوب و سود قانونی ضمن درج اتیکت قیمت بر روی هر کالا و صدور فاکتور رسمی است که اگر از سوی هر صنفی رعایت نشود، برخورد قانونی را در پی داشته و فرد متخلف مورد تعقیب و جزای نقدی سازمان تعزیرات حکومتی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین قیمت گوشت بازار استانداری قزوین قیمت گوشت بازار تنظیم بازار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900506

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟