Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فوتبال گفت: یکی از فاکتورهای بازی‌های آسیایی این است که به تیمی به سختی گل بخورد و مانند پرسپولیس نیاز به بردهای اختصاصی است. تراکتور در اولین بازی خود نمره قبولی را کسب کرد، اما سرمربی این تیم برای بازی با شارجه باید آنالیز داشته باشد.

فرشید طالبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی تراکتور و پاختاکور اظهار کرد: در نیمه اول تراکتور در زمین خود کار می‌کرد تا بتواند بازی را کنترل کند، پاختاکور تیمی است که بازی تک ضرب با گردش توپ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم تراکتور با توجه به شناختی که از پاختاکور پیدا کرده بود پرس از جلو را در دستور کار خود قرار داد و بازیکنان آن موفق هم بودند که حاصل آن دو گل با فاصله زمانی کم برای این تیم بود.

وی ادامه داد: تراکتور بعد از به ثمر رساندن دو گل، عقب کشید و پاختاکور از بازی تک ضرب خود استفاده کرد. اگر تراکتور زودتر تعویض‌های خود را انجام می‌داد می‌توانست از گل‌های خود بهتر دفاع کند، بر اثر فشار بازیکنان پاختاکور که در لیگ قهرمانان آسیا با تجربه هستند بازهم ضعف دفاعی تراکتور که در لیگ برتر هم دیده می‌شد، در لیگ قهرمانان آسیا هم این تیم را گرفتار کرد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدافعین تراکتور به بازیکنان پاختاکور برای شوت زنی فضا دادند، تصریح کرد: پاختاکور بازیکنان شوت زنی دارد که هر مربی با یک سرچ در اینترنت این موضوع را متوجه می‌شود، چند وقت پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفتم تراکتور اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد باید ساختار دفاعی خود را درست کند. خوردن سه گل یک مدل در چند دقیقه زنگ خطر برای این تیم است.

طالبی اضافه کرد: تراکتور بعد از دریافت گل سوم دوباره روند رو به جلویی را پیش گرفت و تعویض‌های خوبی داشتند. یک خلع در دفاع پاختاکور حس می‌شد که تراکتور هر بار حمله می‌کرد و بازی رو به جلو داشت می‌توانست به گل برسد.

وی در خصوص روند بازی‌های آسیایی، خاطر نشان کرد: یکی از فاکتورهای بازی‌های آسیایی این است که به تیمی به سختی گل بخورد و مانند پرسپولیس نیاز به بردهای اختصاصی است. تراکتور در اولین بازی خود نمره قبولی را کسب کرد، اما سرمربی این تیم برای بازی با شارجه باید آنالیز داشته باشد و با یک تاکتیک اجازه ندهد بازیکنان خلاق تیم حریف نفوذ داشته باشند. باید به خاطر داشته باشیم همه تیم‌ها مثل پاختاکور دفاع ضعیفی ندارند که تراکتور بعد از خوردن هر گل بتواند آن را جبران کند.

کد خبر 487259

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور سرمربی تراکتور کارشناسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی محبوب آبی‌ها تاکنون با سه تیم مختلف مقابل تراکتور مربیگری کرده است و موفق به کسب چهار برد نیز شده است.

سرمربی ۴۴ ساله استقلال نخستین بار تیم نساجی را مقابل تراکتور در لیگ هجدهم هدایت کرد که آن دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکونام سپس به فولاد پیوست و در بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل تراکتور با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شکستی که در بازی برگشت با همان نتیجه یک هیچ جبران شد تا اولین برد نکونام مقابل تراکتور رقم بخورد.

فولاد و تراکتور در لیگ بیستم در هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی رضایت دادند. در لیگ بیست و یکم نیز بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید اما در بازی برگشت شاگردان نکونام با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذشتند تا دومین برد نکو مقابل تی‌تی‌ها رقم بخورد‌.

در لیگ بیست و دوم بود که یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های نکونام در تیم فولاد با برتری ۳ بر ۲ برابر تراکتور در اهواز رقم خورد. سرانجام در بازی رفت امسال استقلال و تراکتور، جواد نکونام و تیمش با نتیجه ۲ بر ۰ از سد تراکتور گذشتند تا نکونام برنده هر سه تقابل اخیرش مقابل تراکتور باشد و به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی باشد.

دیگر خبرها

  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد