Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های پرسپولیس ایران و الریان قطر در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ فردا (شنبه) به مصاف هم می‌روند، در آستانه این بازی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به استقبال این دیدار رفته است.

در این گزارش آمده است:

تیم فوتبال پرسپولیس جمهوری اسلامی ایران در بازی روز شنبه در گروه E مقابل الریان قطر، به دنبال افزایش پیروزی‌های خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ روز چهارشنبه الوحده امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست داد، در حالی که در دیگر دیدار هفته اول، الریان با تساوی بدون گل مقابل گوای هندوستان متوقف شد.

اگر بخواهیم بر اساس فرم فعلی شاگردان یحیی گل محمدی قضاوت کنیم، باید گفت که آن‌ها قطعاً شکست در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی را پشت سر گذاشته و به فراموشی سپرده اند.

پرسپولیس در ۵ مسابقه اخیر خود در همه رقابت‌ها شکست نخورده است، تنها لکه سیاه کارنامه آن‌ها تساوی یک - یک مقابل پدیده در لیگ ایران در تاریخ ۳ آوریل بود.

سید جلال حسینی برای پرسپولیس مانند صخره بوده است؛ این مدافع باسابقه در پیروزی مقابل الوحده یک گل نادر به ثمر رساند  و به این ترتیب غول‌های ایرانی مقابل الریان از اعتماد به نفس، چیزی کم نخواهند داشت.

حمید مطهری، دستیار سرمربی پرسپولیس درباره این بازی گفت: ما همه چیز را برای این مسابقه و بازی هایی که این جا در این دوره از لیگ قهرمانان داریم، آماده کرده ایم. پرسپولیس همیشه ذهنیت برنده‌ای در بازیکنان ایجاد می‌کند و ما کاملاً متعهد هستیم با بهترین بودن و قهرمان شدن به موفقیت دست پیدا کنیم.

 الریان پس از ناکامی مقابل گوا به دنبال پیروزی برابر پرسپولیس خواهد بود.

توقف آن‌ها در بازی هفته اول به این معنی است که شاگردان لوران بلان پس از ۳ باخت و یک تساوی در لیگ ستارگان قطر، در ۵ مسابقه اخیر خود در همه مسابقات طعم پیروزی را نچشیده اند.

با این وجود، با توجه به این که تنها صدرنشینان گروه از صعود مطمئن خواهند بود، الریان قطعاً با اندیشه پیروزی قدم به ورزشگاه پاندیت جواهر لعل نهروی گوا خواهد گذاشت.

لوران بلان درباره این بازی گفت: نتیجه بازی آخر برای الریان خوب نبود؛ زیرا من فکر می‌کنم که ما مستحق پیروزی بودیم و به ثمر رساندن گل اول بسیار مهم است. برابر پرسپولیس، ما باید با همان قدرت بازی کنیم و آن حفظ توپ در زمین حریف و زدن حداقل یک یا ۲ گل است. فشار روی پرسپولیس است و از طرف الریان نیست. پرسپولیس و الوحده بخت اصلی صعود از این گروه هستند. سال گذشته آن‌ها (پرسپولیس) به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و چند بار به نیمه نهایی نیز راه پیدا کرده اند.

پرسپولیس و الریان پیش از این در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۷ با هم بازی کردند که الریان با یک پیروزی و یک تساوی بر پرسپولیس برتری دارد.

بیشتر بخوانید

شروع موفقیت آمیز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا طالبی: خط حمله تراکتور برای هر تیمی در آسیا خطرناک است گرانقیمت‌ترین بازیکنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الریان قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • جلال و مورایس، یک روح در دو بدن
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم