Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:21:51 GMT

مهدی قائدی بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۷۹۴۸

مهدی قائدی بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا شد

باشوی آبی ها بهترین بازیکن هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد

مهدی قائدی پس از درخشش مقابل الاهلی عربستان، عنوان بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

به گزارش طرفداری، در پایان مسابقات روز نخست لیگ قهرمانان آسیا در گروه‌های مختلف برترین بازیکنان هفته اول مشخص و معرفی شدند که بر این اساس شاهد حضور سه نماینده از تیم‌های کشورمان در این بین هستیم که البته هر سه نفر از استقلال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین مهدی قائدی با دو گلی که بامداد امروز در دیدار مقابل الاهلی عربستان به ثمر رساند با بیشترین امتیار در صدر برترین بازیکنان قرار دارد. محمد نادری دیگر بازیکن استقلال که در دیدار برابر الاهلی یک گل به ثمر رساند در رده دوم برترین‌های هفته نخست قرار گرفته است. فرشید اسماعیلی یکی دیگر از گلزنان استقلال در بازی مقابل نماینده عربستان در رده پنجم این رده‌بندی قرار دارد.

بهترین بازیکنان هفته اول لیگ قهرمانان آسیا

 

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد تحلیل فنی استقلال - الاهلی |‌ استراتژی های مناسب،‌ ریسک های به جا و تعویض های هدف دار! بکن باوئر: فلیک زودتر تکلیفش را روشن کند ساویچ یوفا را به "سیرک" تشبیه کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بهترین بازیکن هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است

دودک در مورد بارسلونا می‌گوید که آنها یک تیم قوی اما تحت فشار مشکلات مالی هستند.

طرفداری | یرزی دودک، دروازه‌بان سابق تیم‌های فاینورد، لیورپول و رئال مادرید، کارلو آنچلوتی را بهترین سرمربی تاریخ فوتبال می‌داند و می‌گوید آزادی عملی که او به تیمش می‌دهد، فوق‌العاده است.

دودک که در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 عضو باشگاه رئال مادرید بود در مصاحبه با آاس از سرمربی ایتالیایی و کهنه‌کار رئال مادرید تعریف و تمجید کرده است. دودک همچنین بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ را مهم‌ترین بازی فصل کهکشانی‌ها می‌داند.

کارلو آنچلوتی، بهترین سرمربی تاریخ

یرزی دودک در مورد کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید گفت:

من فکر می‌کنم آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است که تیم‌ها و بازیکنان بزرگی را هدایت کرده است. نحوۀ ارتباط او با بازیکنان و دادن آزادی عمل به آنها در زمین بازی، شگفت‌انگیز و غیرمعمول است، اما در عین حال جواب می‌دهد.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان

 دودک که در طول چهار فصل ۱۲ بازی برای رئال مادرید انجام داد، افزود که در حالی که قهرمانی در لالیگا عادی است، مدعی بودن در لیگ قهرمانان اروپا با وجود اینکه در ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی نیستند، چیزی است که رئال مادرید را تعریف می‌کند.

برنده شدن در لالیگا برای رئال مادرید عادی است، اما در لیگ قهرمانان، تیمی وجود دارد که می‌تواند بدون اینکه در ابتدای فصل جزو مدعیان اصلی باشد، قهرمان شود و به نظر می‌رسد که رئال مادرید نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی است.

بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ

رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی ۲-۲ دست یافت. دودک در مورد بازی برگشت در برنابئو گفت که رئال مادرید ممکن است به دلیل اینکه در یک سیستم ثابت بازی نمی‌کند، شانس بیشتری داشته باشد.

بازی بعدی مقابل بایرن مونیخ یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود. رئال مادرید یک تیم کاملاً متفاوت با بازیکنان باکیفیت و سبکی است که شبیه به بسیاری از تیم‌های دیگر نیست. آنها به خوبی سازماندهی شده‌اند و شما را غافلگیر می‌کنند، چون تاکتیک‌های تیمشان همیشه واضح نیست، برخلاف سایر تیم‌ها.

نظر دودک در مورد بارسلونا

دروازه‌بان سابق رئال مادرید در ادامه گفت که به طور کلی فصل خوبی برای رئال مادرید بوده است، زیرا آنها با قهرمانی در لالیگا، این عنوان را دوباره از بارسلونا پس گرفتند.

این فصل برای رئال مادرید فصل بسیار خوبی بود. ما با شکست دادن بارسلونا که مهم‌ترین اتفاق در لالیگاست، در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفتیم.

در نهایت، او همچنین در مورد بارسلونا صحبت کرد و گفت که اگرچه آنها تیمی قوی هستند، پیشرفت آنها به دلیل مشکلات مالی مختل شده است.

بارسلونا یک تیم قوی است، اما تحت فشار مالی است و با مشکلات زیادی روبرو است. آنها در حال ساخت یک استادیوم جدید هستند، بنابراین نتوانستند با رئال مادرید که به نظرم به لطف عملکرد عالی خود در این فصل، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، همگام شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!