Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:31:55 GMT

نادر دست‌نشان درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۳۴۰

نادر دست‌نشان درگذشت

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه نساجی درگذشت.

به گزارش ایسنا، با اعلام باشگاه نساجی نادر دست‌نشان پس از تحمل یک دوره بیماری امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

دست نشان در این فصل از رقابت‌های لیگ یک مربی‌گری رایکا بابل را بر عهده داشت.

ایسنا این ضایعه را به خانواده دست نشان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نادر دست نشان تیم فوتبال نساجی قائم شهر تیم فوتبال رایکا بابل استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • چرا دانشمندان خوردن روزی دو تخم‌مرغ را توصیه می‌کنند؟
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • برای حفظ سلامتی روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند