Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خطر ویروس کرونا از آنچه که فکرش را می کنیم به ما نزدیک تر است. این ویروس منتظر لحظه ای غفلت است تا بتواند بر  تعداد ِ افراد بستری در بیمارستان ها بیفزاید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، عده ای با عادی انگاری را هرا برای جولان کرونا باز کرده اند وحال با قرمزشدن نقشه ایران وبرخی شهرهای خراسان جنوبیدر هفتمین روز از محدودیت های کرونایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا این روزها در خراسان جنوبی می‌تازد و مردم هم همچنان بی خیال پروتکل‌های بهداشتی هستند.

14 ماهی است که هنوز سریال کرونا مهمان کشور و استان  خراسان جنوبی است اما شرایط این مهمان ناخوانده با روزهای ابتدایی که هنوز تازه وارد بود خیلی فرق کرده و این ویروس تاج دار وحشی‌تر و تهاجمی‌تر شده است.

نیروی انتظامی خراسان جنوبی در مدیریت بیماری کرونا به کادر درمان کمک کرده استخراسان جنوبی جزو 12 استان با شیب بسیار تند افزایش موارد ابتلا به کرونای انگلیسی است

 شناسایی 127 بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی خراسان جنوبی با تاکید بررعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می گوید: درشبانه روز گذشته ، 127 بیمار جدید کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شدند.

کامبیز مهدی زاده با بیان اینکه در شبانه روز گذشتهاز 352 آزمایش انجام شده در استان 127 آزمایش مثبت قطعی اعلام شد، بیان می دارد: از 127 مبتلای جدید به کرونا، 22 نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و 105 نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

وی می افزاید: از این تعداد 56 بیمار مربوط به شهرستان بیرجند، 15 بیمار طبس ، شهرستان‌های درمیان و فردوس هر کدام 10 نفر ، شهرستان‌های سرایان، قاین و زیرکوه هر کدام 8 نفر، بشرویه 6 نفر، سربیشه 4 نفر ، یک نفر مربوط به شهرستان خوسف و یک نفر نیز مربوط به شهرستان نهبندان بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی خراسان جنوبی می گوید: هم اکنون 253 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد 124 نفر دارای تست مثبت کرونا هستند.

وی بیان می دارد: 26 بیمار مبتلا کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که حال عمومی 6 نفر وخیم است.

مهدی زاده با اشاره به فوت 2 بیمار مبتلا به کرونا در استان در شبانه روز گذشته اظهار می دارد: با فوت این دو نفر، تعداد کل فوت شدگان کرونا در خراسان جنوبی به 784 نفر رسید.

انتهای پیام/250/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!

فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!

دیگر خبرها

  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی
  • فیلم| تنور رئیس اتحادیه نانوایان مشهد سرد شد!
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد