Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:33:50 GMT

بانک‌های لرستان واحدهای تملک شده را تعیین تکلیف کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۶۷۰

بانک‌های لرستان واحدهای تملک شده را تعیین تکلیف کنند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز جمعه در سخنانی با عنوان پیام جمعه کرد: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به منظور تاکید ایشان بر حرکت کشور به سمت رشد و پیشرفت فرهنگی و اقتصادی می باشد که رسیدن به چنین رشدی با نصب بنر و تبلیغات میسر نمی‌شود بلکه با اقدام و عمل است.

وی افزود: بنابراین باید در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان از وضعیت فعلی خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یک مقام مسئول در لرستان آمار می‌دهد از یکهزار و ۱۸۰ واحد تولیدی در استان ۳۰ درصد حدود ۳۵۰ واحد تولیدی تعطیل و ۸۰۰ واحد نیز با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند .

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر تعیین تکلیف واحدهای مشکل دار بر اساس برنامه زمان بندی گفت: برخی صنایع استان در اختیار فرد یا گروهی هستند که تعطیلی آنها سبب خسارت مادی فراوان به مردم، ایجاد بیکاری، تورم و آسیب اجتماعی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: در صورتیکه سه ماه نخست امسال تحولی در وضعیت واحدهای راکد و مشکل دار ایجاد نشود دستگاه های مربوطه به وظایف خود عمل نکرده اند.

وی اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از تولید و مانع زدایی‌ها در بخش کشاورزی لرستان نیز به این معنا است که پمپاژهای آبی که در سیل سال ۹۸ دچار خسارت شدند ترمیم و وارد مدار شوند.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس قوه قضاییه به لرستان افزود: تعیین تکلیف پنج کارخانه مهم در استان از جمله مصوبات این سفر بود و مابقی واحدهای تولیدی نیز باید با زمان‌بندی، کارشناسی، همت مضاعف، کار جهادی و متراکم و حضور دانشگاهیان فعال شوند.

خطیب جمعه خرم آباد همچنین با اشاره به فررسیدن ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: این تاریخ بزرگداشت حماسه‌ و دلاور مردی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری است که در زمان انقلاب، با امت اسلامی همراه شدند و به پیروی از امام راحل به انقلاب پیوستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: این نهاد پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با خستگی ناپذیری، فداکاری مستمر و تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده از اسلام و میهن اسلامی دفاع کرد.

وی گفت: ملت، تاریخ ایران اسلامی و مردم لرستان هیچگاه فداکاری ارتش جمهوری اسلامی و لشکر ۸۴ پیاده استان را در دفاع از انقلاب اسلامی و نبرد بی امان با ضد انقلاب فراموش نمی‌کنند.

وی همچنین افزود: امام راحل در دوم اردیبهشت سال ۵۸ نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی اعلام و تاسیس کردند و این نهاد با عمری به بلندای انقلاب، تاکنون نقش بزرگی در حفظ و پاسداری از کشور ایفا کرده است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی، خنثی سازی توطئه‌های نظام سلطه به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، خاموش کردن فتنه داعش و تروریست تکفیری با اقتدار و تقدیم شهدای بسیار، تامین نیازهای دفاعی، بالا بردن قدرت بازدارندگی و ساخت موشک های دور برد و میان برد و تمام صنایع مورد نیاز ایران اسلامی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و همچنین موفقیت در آزمون بزرگ مقابله با کرونا از جمله افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان۲ بازوی توانمند برای حفظ و دفاع از ایران، با صلابت و قدرت در آبهای بین المللی حضور پیدا کردند و با تمام توان در سازندگی، محرومیت‌زدایی، عمران و آبادی کشور تلاش می کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات امسال گفت:در طول قرون گذشته ایران دچار پادشاهانی زورگو و مستبد بود که با اتمام حکومت پهلوی دوم،سلطه خارجی و نفوذ بیگانگان را نپذیرفت اما ورود به قرن پانزدهم همراه با انتخابات ۲۸ خرداد است.

وی افزود: انتخابات به معنای مردم سالاری و نقطه مقابل استبداد و نفوذ بیگانگان است که مردم در تعیین سرنوشت کشور خود اصل هستند چراکه اگر دولت و ملتی از خود ضعف نشان دهد مورد تعرض و بی رحمانه‌ترین تهاجم ها قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: باید انتخابات را قدر بدانیم و به واسطه آن به گونه ای آینده کشور را رقم بزنیم که به لحاظ علمی، فرهنگی و اقتصادی قوی شویم.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ رونق تولید لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ رونق تولید لرستان انتخابات ۱۴۰۰ رونق تولید لرستان امام جمعه خرم آباد اخبار کنکور حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی انقلاب اسلامی حجت الاسلام جمعه خرم آباد ارتش جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان از تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی خرم‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت‌پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم برای حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت استفاده کرد.

وی افزود: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری مانند آب‌ و خاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به نظام اسلامی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی یک وظیفه است و توجه به جامعه نیازمندان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

ادامه بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد/ دوئل سرمایه‌گذار و شهرداری برای تعیین "قدرالسهم"

شفقت بیان کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار لرستان اقدام کنند.

وی با ضرورت توانمندسازی افراد بی‌بضاعت در لرستان، خاطرنشان کرد: ظرفیت فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت‌سازی‌ در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت، اشتغال و خودکفایی این افراد اشاره و بیان کرد: بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات را در دستور کار خود قرار دهند.

شفقت با بیان اینکه اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد، گفت: توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان خواستار تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان 22 بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان برای بازدید از این پروژه‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی