Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:42:18 GMT

نماینده مجلس: درخواست قرنطینه مناطق پرخطر قزوین را داریم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۸۶۳

نماینده مجلس: درخواست قرنطینه مناطق پرخطر قزوین را داریم

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز جمعه در جریان بازدید از مرکز اورژانس استان قزوین در جمع خبرنگاران افزود: با وجود شرایط قرمز کرونایی و رشد قابل توجه آمار مبتلایان و فوتی ها همچنان شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عده ای از شهروندان و باز بودن مشاغلی که باید تعطیل باشند هستیم که این وضعیت بازی با جان خود و دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حتی در جنگ تحمیلی نیز با این شرایط روبرو نبودیم،افزود: در جنگ تحمیلی از استان قزوین روزی یک نفر شهید داشتیم اما آمار مرگ و میر کرونا امروز در قزوین به ۱۵ نفر رسید که نشان می دهد ما با یک جنگ بیولوژیکی تمام عیار روبرو هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از نیروهای مسلح و بسیج می خواهیم و نیروی انتظامی تقاضا داریم تا با جدیت بیشتر برای مقابله با کرونا وارد عمل شوند. 

وی در ادامه با انتقاد از روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خواستار توجه بیشتر مدیران به ظرفیت این طرح برای مقابله و پیشگیری از کرونا شد و افزود: باید این طرح در راستای مقابله بهتر با کرونا احیا شده و از رئیس جمهوری و وزیر بهداشت برای اختصاص امکانات مادی و لجستیکی لازم به آن تقاضا داریم.

محمدبیگی گفت: با توجه به رکوردشکنی آمار مبتلایان جدید و فوتی های کرونایی امیدواریم با تشکیل فوری نشست شورای تامین استان تدابیر لازم برای اجرای جدی تری پروتکل های بهداشتی و تصمیمات فوری در خصوص تشدید محدودیت ها داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه قزوین از حیث امکانات فوریت های پزشکی و پایگاه های اورژانس نسبت به استان های همجوار از برنامه عقب است،افزود: باید با پیگیری های لازم از سوی مسوولان استان این عقب ماندگی را جبران کرد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس ویروس کرونا قرنطینه نماینده قزوین آبیک و البرز در مجلس بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان