Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:59:24 GMT

مقابل الشارجه امارات بازی سختی درپیش داریم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۸۹۲۱

مقابل الشارجه امارات بازی سختی درپیش داریم

به گزارش خبرنگار مهر، اشکان دژاگه عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی مقابل الشارجه امارات، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت «نادر دست‌نشان» اظهار داشت: فردا بازی سختی پیش‌رو داریم، چون همه بازی‌ها فشرده هستند.

وی ادامه داد: ما در دیدار گذشته عملکرد بسیار خوبی مقابل پاختاکور داشتیم و کیفیت بالای تیم‌مان را نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما تمرینات خوبی داشتیم و باید این روند را ادامه بدهیم و با تمرکز در میدان حاضر شویم. باید با کمترین اشتباه در زمین حاضر شویم و من مطمئنم که می‌توانیم مقابل الشارجه بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: من سعی می‌کنم تجربیاتم را در تمرینات و بازی‌ها به بازیکنان جوان‌تر منتقل کنم. در این دیدارهای فشرده، باید باهوش باشیم و تمرکزمان را از دست ندهیم.

دژاگه ادامه داد: در مسابقات مهمی مانند لیگ قهرمانان آسیا باید با تجربه در زمین حاضر شویم، چون در این مسابقات ممکن است اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ بدهد. من تنها بازیکن با تجربه تراکتور نیستم و در این مدت همه اعضای تیم از بازیکنان و کادر فنی تا تدارکات؛ همه خوب کار کردند.

کد خبر 5190503

منبع: مهر

کلیدواژه: اشکان دژاگه باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!