Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:28:57 GMT

انتقام توهین نژادپرستانه به سبک توپچی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۲۸۴

انتقام توهین نژادپرستانه به سبک توپچی‌ها

استیون جرارد، سرمربی رنجرز، از حرکت بازیکنان آرسنال و زانو زدن آنها در اعتراض به نژادپرستی پیش از آغاز مسابقه آرسنال و اسلاویا پراگ، تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسلاویا پراگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا توانسته بود با شکست رنجرز در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و حریف آرسنال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رنجرز و اسلاویا پراگ اما به دلیل توهین نژادی یکی از بازیکنان اسلاویا پراگ به گلن کامارا، بازیکن رنجرز، جنجالی شد. در پنج دقیقه پایانی بازی و پس از اینکه مدافع اسلاویا پراگ چیزی را در گوش کامارا زمزمه کرد و باعث شد تا کامارا به او حمله کند، سپس بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. رنجرز با اخراج دو بازیکنش در دقایق 61 و 73 نه نفره برابر حریف بازی می کرد نتیجه بازی و صعود اسلاویا پراگ در زمانی که درگیری آغاز شد، دیگر تقریبا قطعی شده بود   مدافع اسلاویا پراگ بازیکن سابق آرسنال و ستاره رنجرز را "میمون عوضی" خطاب کرده بود.

 

 

تنها یک روز پس از آنکه یوفا اوندرج کودلا، مدافع اسلاویا پراگ، را که در بازی برابر رنجرز توهین نژادی کرده بود، 10 جلسه از همراهی تیمش محروم شکد، آرسنال پیش از شروع بازی برابر این تیم در اعتراض به تبعیض و آزار نژادی زانو زد. بازیکنان اسلاویا پراگ نیز در برابر این حرکت توپچی ها بازو به بازوی یکدیگر ایستادند.

 

 

آرسنال توانست در دیدار شب گذشته 4-0 میزبان خود را شکست داده و در مجموع با برتری 5-1 به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. الکساندر لاکازت، کاپیتان آرسنال، درست مقابل بازیکنان حریف و در فاصله ای بسیار نزدیک زانو زده بود و در طول بازی نیز توانست دو بار برای توپچی ها گلزنی کند. استیون جرارد نیز از حرکت آرسنالی ها بسیار تمجید کرد.

 

جرارد گفت: "من همه چیز را در این بازی دوست داشتم. عملکرد آرسنال را دوست  داشتم، شیوه نمایش آنها در این بازی را دوست داشتم. نحوه برخورد آنها پیش از بازی، در طول بازی و بعد از بازی را تحسین می کنم. مطمئنم که گلن هم رویکرد آرسنال در این بازی را دوست داشته است. واقعا از دیدن نمایش شب گذشته آرسنال احساس غرور کردم."

 

 

گلن کامارا، ستاره رنجرز که قربانی توهین نژادی شد، در رده جوانان برای آرسنال بازی می کرد و سپس در سال 2017 از توپچی ها جدا شد و به داندی اسکاتلند پیوست و سپس در سال 2019 با رنجرز قرارداد امضا کرد.

 

 

هواداران آرسنال نیز از زانو زدن بازیکنان تیم محبوب‌شان پیش از آغاز بازی در فضای مجازی حمایت کردند و بسیاری گفتند که از تماشای آن صحنه و مخصوصا دیدن لاکازت که به چهره بازیکنان اسلاویا پراگ چشم دوخته بود، مو بر تنشان ایستاده است.

 

 

"از حرکت لاکازت مو بر تنم سیخ شد"

 

 

 

"عجب تصویری. عالی بود کاپیتان."

 

 

 

"ما تا همین جا هم بازی را برده ایم."

 

آرسنال گلاسکو رنجرز استیون جرارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال گلاسکو رنجرز استیون جرارد اسلاویا پراگ توپچی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آرسنال ۳ - ۰ بورنموث
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی