Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای دولت انگلیس منتشر شد آمده است که دولت‌های یادشده از تحقیقات دولت بغداد در این خصوص حمایت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که عاملان این حادثه حساب پس‌دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است که حمله علیه آمریکا، پرسنل ائتلاف ادعایی ضد داعش و تاسیسات متعلق به آن‌ها تحمل نمی‌شود و «ما تعهد خود را نسبت به جنگ علیه داعش مورد تاکید قرار می‌دهیم»

الجزیره بامداد چهارشنبه از حمله گروهی ناشناس به یک مرکز جاسوسی متعلق به موساد در اقلیم کردستان عراق خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه قطری به نقل از منابع عراقی اعلام کرده بود که گروهی مسلح، به یک مرکز وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله کرده است.

با این حال دولت اقلیم کردستان روز گذشته در بیانیه ای تاکید کرد که سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در این منطقه پایگاه ندارد.

جوتار عادل سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق ضمن تکذیب گزارش‌های رسانه‌ای مربوط به این موضوع افزود: این اولین باری نیست که منطقه کردستان عراق به داشتن پایگاه خاص موساد (دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی) متهم می‌شود.

سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق هدف از انتشار چنین گزارش‌هایی را توطئه علیه اربیل و فرآیند سیاسی آن خواند.

با این حال گروهی موسوم به «سرایا اولیاء الدم» مسئولیت حمله به این ناحیه را به عهده گرفته و اعلام کرد که مرکز عملیات موساد در اربیل را هدف قرار داده است.

برچسب‌ها اسرائیل ایالات متحده آمریکا عراق انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل ایالات متحده آمریکا عراق اسرائیل ایالات متحده آمریکا عراق انگلستان اخبار کنکور اقلیم کردستان کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این حمله هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • بارش شدید باران و به راه افتادن سیل در سلیمانیه عراق+فیلم
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه