Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:27:49 GMT

ابهام درباره برگزاری بازی السد – النصر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۰۹۵۶۴

ابهام درباره برگزاری بازی السد – النصر

قرار است فردا صبح از تمامی بازیکنان النصر عربستان آزمایش کرونا به عمل بیاید تا مجوز این بازی صادر شود.

به گزارش "ورزش سه"، دور دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود اما امروز نتایج سومین تست کرونای بازیکنان النصر صادر شد که یک نمونه مثبت در میان آزمایشات به عمل آمده، موجب نگرانی هایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرحمن العبید مدافع چپ تیم النصر که در دیدار اول مقابل الوحدات اردن به صورت کامل برای تیمش به میدان رفته بود، به ویروس کرونا مبتلا شده است و اکنون بیم آن می رود که این بازیکن، ناقل این بیماری بوده و سایر هم تیمی هایش را نیز مبتلا کرده باشد.


شک و تردیدها درخصوص امکان ابتلای سایر بازیکنان النصر، موجب شد تا در مورد برگزاری بازی فردا شک و شبهاتی به وجود آید. اکنون روزنامه الشبابیه عربستان خبر داده است که کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد فردا صبح یک بار دیگر از تمام مجموعه باشگاه النصر تست کووید 19 به عمل بیاورد.


طبق ادعای این روزنامه، جواب تست ها فردا، ساعاتی پیش از برگزاری مسابقه صادر می شود تا در مورد سلامت تمامی بازیکنان النصر اطمینان حاصل شود و یا در صورت وجود نمونه مثبت دیگری میان بازیکنان این تیم، از حضور فرد مبتلا به کرونا در مسابقات جلوگیری به عمل آید.


النصر که میزبانی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، با تیم های فولاد ایران، السد قطر و الوحدات اردن همگروه است. این تیم پس از بازی فردا با السد، باید در دو دیدار متوالی و در دورهای سوم و چهارم به مصاف فولاد برود.

عربستان السد النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان السد النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا قطر لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۰۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان

شاگردان دیگو سیمئونه به سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه رسیدند.

طرفداری | دو تیم مایورکا و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با برد خارج از خانه و 1-0 اتلتیکو مادرید به پایان رسید.

اطلاعات بازی مایورکا و اتلتیکو مادرید تاریخ برگزاری: شنبه 4 می ۲۰۲4 | 15 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سون مویکس (مایورکا) بستر برگزاری: هفته 34 لالیگا - فصل 24-2023 گلزن اتلتیکو مادرید: رودریگو ریکلمه (5)

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند