Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:18:27 GMT

غنی سازی ۶۰ درصدی پیشنهاد من بود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۰۶۲

غنی سازی ۶۰ درصدی پیشنهاد من بود

به گزارش‌ خبرگزاری‬ مهر، سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‏‏یک ماه پیش که به دولت پیشنهاد دادم برای رفع تحریم‌های ظالمانه اقتصادی،
غنی سازی ۶۰ درصدی را انجام دهد، می‌دانستم عده‌ای ایران مقتدر را برنمی‌تابند و هیاهو می‌کنند. از اسپوتنیک تا ایرنا اظهار تعجب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشمندان ایرانی گفتند ‎ما می‌توانیم و شد.
‎ایران بزرگ اقتصادی هم محقق خواهد شد.

کد خبر 5190602

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضایی غنی سازی لغو تحریم برجام مجلس شورای اسلامی سید عباس عراقچی نطنز محمد جواد ظریف حسن روحانی ایالات متحده امریکا صحن مجلس سعید خطیب زاده انتخابات 1400 مذاکرات هسته ای ماه مبارك رمضان محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مهدی عسگری با اشاره به موضوع مردمی سازی اقتصاد، گفت: نام‌گذاری ۱۶سال، به عناوین اقتصادی، نشانه‌ی آن است که باوجود تثبیت انقلاب سیاسی، تاکنون انقلاب اقتصادی به ثمر نرسیده است.   نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بر پایه نقش مردم در اداره امور استوار شد، اما به دلیل تداوم سیاست‌های اقتصاد_سرمایه‌داری و نسخه‌های معیوب و ناقص وارداتی، نقش مردم در اقتصاد، حداقلی بوده و همچنان شاهد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی در توزیع منابع عمومی هستیم.   وی افزود: در اقتصاد مردمی تمرکز ثروت نباید در اختیار عده‌ای خاص باشد تا اقلیت اشراف بتوانند با استثمار نیروی کار و ایجاد انحصار و رانت و به قیمت غارت سفره‌ی مردم، به سود‌های سرشار برسند.   عسگری تصریح کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزار‌های تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت.

دیگر خبرها

  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای اقتصادی شدن پخت نان کامل
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • پیشنهاد اتاق ایران برای مدیریت ابرچالش آب