Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-08@03:07:45 GMT

روش متفاوتی از زنده کردن یک شی بی جان! (+فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۴۱۱

عصر ایران- شرکت ساعت سازی سوئیسی تیسوت در سال 1853 توسط چارلز فلیسین تیسوت و پسرش چارلز امیلی در شهر لو لوکل تاسیس شد. با توجه به روحیه و انگیزه بالای این دو نفر، تیسوت از همان ابتدا به واسطه مهندسی و خلاقیت برتر خود به عنوان برندی متمایز در دنیای ساعت سازی مطرح شد و این روند پس از گذشت 160 سال از زمان تاسیس آن همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیسوت از سال 1985 به "گروه سواچ" ملحق شد. از آن دوران به بعد، این شرکت به سیستم شبکه فروش جهانی در 150 کشور جهان مرتبط بوده است. تیسوت طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می کند که از آن جمله می توان به ریسینگ تاچ، لو لوکل، وی اِیت، تی ریس، تی نویگیتور، تی وان، کوادراتو، PRS 200، سیکس تی، استایلیست بی بی، سی استار، و فلاور پاور اشاره کرد. بر همین اساس، محصولات تیسوت همواره مورد توجه علاقمندان به دنیای ساعت چه از نظر طراحی و چه از نظر فناوری بوده‌اند.

فیلمی که در ادامه مشاهده می کنید؛ روند بازسازی حرفه ای یک ساعت تیسوت را نشان می دهد که توسط استادکار عملا جان تازه ای بدان داده می شود تا جائیکه به سختی می توان باور کرد حاصل کار همان ساعت آسیب دیده و بی استفاده اولیه است!
  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید:

*آقاي وزير كار !‌ اين هم كارخانه هاي سوئيسي كه انكارشان مي كرديد (+تصاوير) *زمانسنجی با امضای لیزری!/ معرفی برندهای مطرح جهان؛ کارل اف. بوشرر (+تصاویر/فیلم)

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/003Gph

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و وستهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهام امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و وستهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - وستهام) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750665

دیگر خبرها

  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین