Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:14:15 GMT

کاویانپور: پرسپولیس امسال هم در آسیا مدعی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۴۲۴

کاویانپور: پرسپولیس امسال هم در آسیا مدعی است

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات رفت و موفق شد با تک گل سیدجلال حسینی در این دیدار به برتری برسد و گام اول را در این مسابقات محکم بردارد.

حامد کاویانپور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد برتری سرخپوشان برابر الوحده، شانس موفقیت تیم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با الوحده چطور بود؟

به این خاطر که این مسابقه بازی اول بود، سه امتیاز و برد آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود که خوشبختانه پرسپولیس توانست با عملکردی خوب سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

عملکرد بازیکنان در این مسابقه را چطور دیدید؟

بازیکنان از هر نظر خوب بودند. هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشتند و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در مجموع بازی زیبایی را از بازیکنان شاهد بودیم و امیدوارم آنها بتوانند در بازی‌های بعد هم موفق ظاهر شوند.

شرایط آب و هوایی چقدر در عملکرد بازیکنان از دید شما موثر بود؟

نمی‌توان گفت که این موضوع بی تاثیر بود اما بازیکنان رفته رفته بیشتر با شرایط وفق پیدا خواهند کرد و به طور حتم تاثیر این موضوع در مسابقات بعدی کمتر می‌شود.

اینکه در آن شرایط آب و هوایی تیم هر سه روز یکبار بازی کند، کار را سخت نمی‌کند؟

کار سخت است اما شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. از طرفی پرسپولیس فصل قبل هم این شرایط را در قطر تجربه کرد و دیدید که چقدر موفق بود.

گروه پرسپولیس را با حضور رقبایی چون الریان، گوا و الوحده چطور می‌بینید؟

در آسیا رقیب آسانی برای هیچ تیمی وجود ندارد. گروه پرسپولیس هم سخت است. اگر یادتان باشد فصل قبل همه می‌گفتند که تیم در گروه مرگ قرار دارد اما از همان گروه به عنوان صدرنشین صعود کردیم. نباید رقبا را دست کم بگیریم اما امسال هم شانس اصلی سرگروهی هستیم.

در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات امید عالیشاه و یحیی گل‌محمدی هدف را حضوری دوباره در فینال دانستند. آیا از دید شما این امر محقق می‌شود؟

امسال تیم خوبی داریم. در همه پست ها چند بازیکن خوب داریم و همه یکدل هستند. امیدوارم بتوانیم تا پایان نیز همین روند را حفظ کنیم و اینبار هدف قهرمانی باشد. باید گام به گام و بازی به بازی پیش رویم تا فینالیست شویم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی لیگ قهرمانان آسیا 2021 الوحده حامد كاويانپور یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی لیگ قهرمانان آسیا 2021 الوحده حامد كاويانپور یحیی گل محمدی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم در ابتدای فصل جاری بعد از سه سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه بر سر تمدید قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نتوانست توافق کند با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی اصفهان شد تا لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده رود را بر تن کند، اما این موضوع تازه شروع دردسر‌های این مهاجم بود.

با توجه به قانون سقف بودجه که توسط فدراسیون فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وضع شد، سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد بسیاری از بازیکنان خود از جمله آل‌کثیر با مشکل جدی روبه‌رو بودند و این باشگاه برای استفاده از بازیکنان خود نیاز داشت تا قرارداد بازیکنان خود را اصلاح کند.

آل کثیر در شرایطی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ به سپاهان پیوست که مجوز بازی او ۴ ماه بعد یعنی در مهر ماه صادر شد آن هم درحالی که هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته بود. با ثبت قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله، آل‌کثیر حالا فرصت این را پیدا کرده بود تا خود را در لباس تیم جدید به اثبات برساند، اما شرایط آن‌گونه که این بازیکن خواست پیش نرفت.

بعد از مشکلات پیش آمده برای باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها، این تیم اجازه استفاده از چند بازیکن خود از جمله پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را نداشت. باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند جواز استفاده از این بازیکنان را بگیرد قرارداد چند بازیکن خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که آل‌کثیر یکی از این بازیکنان بود. این مهاجم سرانجام بعد از انجام ۹ بازی با لباس سپاهان اصفهان و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم از طلایی‌پوشان جدا شد و بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس حالا در بهترین فرم خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته ۷ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند. وی بعد از ۱۰ بازی حالا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌هاست و در آستانه بازی حساس این تیم با سپاهان به طورحتم امید اول گلزنی قرمزهاست. از طرفی با توجه به حواشی رخ داده در زمان حضور این بازیکن در سپاهان و نحوه جدای وی، آل‌کثیر که این روز‌ها در بهترین فرم خود قرار دارد، فرصت این را دارد تا از سپاهان انتقام بگیرد و ارزش‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد