Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@13:33:50 GMT

غرور ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۰۷۶۲

غرور ممنوع!

مجیدی می داند که خوابیدن در باد غرور این برد 5 گله برای و او تیمش آفت بزرگی است چون رقیب بعدی استقلال هم در بازی اول خود شکست خورده و با انگیزه ای مضاعف به دیدار استقلال می آید.

به گزارش برنا؛ استقلال در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت. تیمی که به رغم شرایط نه چندان خوبش در لیگ عربستان حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نبود و در طول بازی هم نشان داد که اگرچه سه ماهی می شود طعم برد را نچشیده اما خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فرهاد مجیدی بازی را کوبنده شروع کرد و به گل رسید. در پایان نیمه اول 2 تیم با تساوی یک بر یک به میدان رفتند اما این استقلال بود که نیمه دوم را هم هجومی وارد زمین شد و به گل دوم و سوم رسید. الاهلی هم در اواسط نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند اما این شاگردان فرهاد مجیدی بودند که باز هم برتری خود را به حریف عربستانی و بازیکنان گران قمیتش دیکته کردند و به گل های چهارم وپنجم دست پیدا کردند آن هم درست در زمانی که الاهلی سراپا حمله بود.

اگرچه استقلال در دیدار با الاهلی نمایش بی نقصی نداشت اما همین که هر زمان اراده کرد توانست به گل برسد و برتری خود را به حریف دیکته کند نشان می دهد فرهاد مجیدی توانسته این تیم متحول کند. تیمی که برای گرفتن امتیاز از تیم های ایرانی هم به مشکل می خورد اما در بازی با الاهلی نشان داد برنامه های زیادی برای حمله دارد و می تواند در هر زمان از بازی پلن های مختلفی را اجرا کند.

برد 5 گله استقلال مقابل الاهلی که تعریف و تمجید رسانه های عربی را هم به دنبال داشت، قاطعانه ترین نتیجه در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود اما قطعا خود فرهاد مجیدی بهتر از هر کسی می داند که این تازه اول راه است و تیمش نباید اسیر غرور شود. برد شیرین استقلال مقابل الاهلی همانطور که برای استقلالی ها لذتبخش بود می تواند آنها را به دردسر هم بیندازد.

این برد قاطع مقابل گران قیمت ترین تیم غرب آسیا نباید غرور را به اردوی استقلال تزریق کند. شخص مجیدی هم در کنفرانس مطبوعاتی اش تاکید کرد او و شاگردانش فقط همین امشب را خوشحال هستند و بعد از آن به دیدار بعدی خود مقابل تیم عراقی فکر می کنند.

درواقع مجیدی می داند که خوابیدن در باد غرور این برد 5 گله برای و او تیمش آفت بزرگی است چون رقیب بعدی استقلال هم در بازی اول خود شکست خورده و با انگیزه ای مضاعف به دیدار استقلال می آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی الاهلی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است