Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فغفوری روز شنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا در خصوص کمبود سیمان در بازار استان افزود: از آنجا که توزیع سیمان در کشور به حالت سهمیه ای نیست، کارخانه های سیمان برای فروش محصولاتشان اقدام به بازاریابی هم می‌کنند به طوری که بخشی از سیمان مورد نیاز استان زنجان توسط تعدادی از عاملین توزیع از کارخانه سیمان کردستان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مقطعی سیمان کارخانه آبیک هم به استان زنجان می‌آمد که در زمان حاضر مشتری زیادی در استان ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در شرایطی مثل زمان حاضر که به مشکلاتی برخورده ایم، دنبال این هستیم که نیاز استان تامین شود.

فغفوری با بیان اینکه ۲ کارخانه سیمان مستقر در استان، بیش از چهار هزار تن در روز سیمان تولید می کنند، اظهار داشت: این ۲ کارخانه سیمان اگر هر کدام یک سوم تولیدشان را به استان تزریق کنند بلافاصله بازار استان اشباع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر در استان زنجان روزانه بین هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تن سیمان توزیع شود در یک مقطع دیگر اصلا این محصول خریداری هم نخواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه هر چند با اصلاح قیمت سیمان خیلی از موانع و مشکلات حل خواهد شد، تصریح کرد: با این حال نباید اجازه دهیم تا از اصلاح قیمت سو استفاده ای بشود.

وی افزود: هر ۲ کارخانه سیمان مستقر در  استان تاکید دارند که حداکثر تولیدشان را با قیمت مصوب فعلی ارائه می دهند ولی تخلفاتی در حوزه عاملان و شبکه فروش اتفاق می افتد که درصورت مشاهده برخورد شدیدی با این افراد انجام خواهد شد.

برچسب‌ها بازار محصولات زنجان سیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات زنجان سیمان بازار محصولات زنجان سیمان اخبار کنکور کارخانه سیمان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری