Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:50:54 GMT

آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان خاتم در یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۰۸۴

آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان خاتم در یزد

ایسنا/یزد معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان یزد از پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان خاتم خبر داد.

«جلال علمدار» در این باره گفت: مجتمع آبرسانی فتح آباد در راستای آبرسانی به روستاهای چاکری، فتح آباد، هاشم آباد و سلیم آباد اولیا، سلیم آباد سفلی، طالب آباد، قنات آب علی ، کوشک و دیگر روستاهای منطقه در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این مجتمع آبرسانی شامل یک باب مخزن ذخیره آب یک هزار متر مکعبی، یک حلقه چاه آب شرب، ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۲۲ کیلومتر شبکه توزیع است.

معاون آبفای استان با بیان این که طرح مذکور با صرف اعتبار بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال در حال اجراست، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع آبرسانی  مشکل افت و اختلاف فشار در شبکه‌ی آبرسانی رفع می شود و شهروندان از آب با کیفیت مطلوب‌تر بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان،  علمدار در پایان یادآور شد: در حال حاضر آب شرب و بهداشت شهرستان خاتم از طریق منابع آب زیر زمینی تامین می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آبفا خاتم يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴ طرح آبرسانی در بخش ناغان با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

برزگر اضافه کرد: بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.

تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.

همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان