Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:34:18 GMT

۳۵ درصد نازل‌های CNG در زنجان مطابق استاندارد نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۱۷۱

۳۵ درصد نازل‌های CNG در زنجان مطابق استاندارد نیست

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل استاندارد استان زنجان گفت: بر اساس نتایج بازرسی‌ها، ۶۵ درصد نازل‌ها قبول و ۳۵ درصد آن مردود شد.

سیروس صارمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حساسیت و اهمیت ایمنی جایگاه‌های CNG، اظهار کرد: کنترل نازل‌های پخش‌کننده CNG همواره به صورت دوره‌ای، توسط بازرسان شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت‌ شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته تعداد ۱۴۳ آزمون از نازل‌های پخش‌کننده CNG مستقر در استان، توسط بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، انجام شده است که در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۵ درصد نازل‌ها قبول و ۳۵ درصد آن مردود شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه جایگاه‌های CNG، باید نازل‌های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت‌ دهند، ادامه داد: گزارش آزمون‌ نازل‌های مردود برای بررسی و انجام اقدامات لازم به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شده است تا پس از تنظیم، مجدداً مورد آزمون قرار گرفته و پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد آن‌ها، امکان استفاده از این پخش‌کننده‌ها فراهم شود.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد و یا هرگونه تخلف از سوی جایگاه‌داران CNG، موضوع را از طریق سامانه ۱۵۱۷ (سامانه رسیدگی و پاسخ‌گویی به شکایات اداره‌کل استاندارد استان زنجان) اطلاع دهند.

صارمی در رابطه با نحوه صحت‌سنجی استاندارد کالاها، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در راستای اطمینان از صحت علامت استاندارد، کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در محصول خریداری شده، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا با خاطیان امر، طبق موازین و مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان غیر استاندارد اداره کل نازل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد

عباس رسولی  گفت: ۹ هزار و ۵۵۲ نفر از مجموع شرکت کنندگان در این مرحله از آزمون سراسری در استان زنجان را خانم ها و ۶ هزار و ۱۴۵ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده کنکور سراسری نوبت اول امسال استان زنجان در ۶ حوزه شامل شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان برگزار می شود.

رسولی با بیان اینکه صبح امروز پنجشنبه گروه‌های آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی در نوبت صبح و گروه های آموزشی زبان و هنر در نوبت بعدازظهر آزمون خواهند داد، اظهار داشت: گروه آموزشی علوم تجربی نیز با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به نسبت شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون، گفت: در مجموع ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این آزمون ها خانم ها و ۴۰ درصد آقایان هستند.

رسولی افزود:‌ در گروه های آموزشی ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر و زبان نسبت شرکت کنندگان ۵۰ درصد به ۵۰ درصد است و در گروه علوم تجربی نیز تعداد شرکت کنندگان خانم بیشتر از آقایان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان و دانشگاه پیام نور ۲ حوزه آزمون سراسری در شهر زنجان است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار و ۱۲۲ داوطلب در دانشگاه زنجان در گروه آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی مشغول به آزمون هستند و بعدازظهر نیز یک هزار و ۸۲ نفر در این دانشگاه در گروه هنر و زبان آزمون خواهند داد.

رسولی شمار داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه علوم تجربی در دانشگاه زنجان را سه هزار و ۲۴۲ نفر ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • یک حقوقدان: دستفروشی جرم نیست، بلکه صرفاً رفتاری غیرمجاز محسوب می شود
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان