Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:04:55 GMT

رسمی؛ رئیس عربستانی شفیلد استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۵۳۷

رسمی؛ رئیس عربستانی شفیلد استعفا داد

باشگاه شفیلد یونایتد تایید کرد که شاهزاده موسی بن خالد آل سعود به دلایل شخصی از سمت ریاست این باشگاه استعفا داده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاهزاده موسی بن خالد هنگامی که در سپتامبر سال 2019 منصوب شد، عنوان جوان ترین رئیس لیگ برتر را از آن خود کرد. با این حال او تصمیم گرفته که به دلایل شخصی استعفا داده و این شغل را رها بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف جیان سیراکوسا، نایب رئیس فعلی باشگاه موقتا به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت خواهد کرد. احتمال دارد در روزهای آتی جانشین قطعی شاهزاده موسی معرفی بشود.

 

در بیانیه ای که سوی این باشگاه صادر شده، آمده است: "ریاست این باشگاه بزرگ برای من لذت بخش و یک افتخار واقعی بود. من همیشه سعی کرده ام ارزش های باشگاه را حفظ کرده و مانند یک نگهبان واقعی عمل کنم. من می خواهم از شاهزاده عبدالله که به من فرصتی ریاست باشگاه فوتبال شفیلد یونایتد را داد تشکر کنم.

 

من همچنین از هیئت مدیره، استفان بتیس و معاونان رئیس برای حمایت در طول این مدت مسئولیتم تشکر می کنم. ریاست شفیلد یونایتد برای من مایه افتخار بود و بهترین ها را برای جانشین خودم آرزو می کنم."

 

شفیلد یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شفیلد یونایتد شفیلد یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.

این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود