Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تمدن دار گفت: ظرف مدت سه هفته تعداد بیماران بستری ۵ برابر شده است که بنا به ضرورت ظرف ۴۸ ساعت، تعداد ۴ بخش جدید کووید در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

تمدن دار با اشاره به اینکه تنها ۲۴ ساعت از راه اندازی بخش ششم و هفتم کووید نگذشته بود که بخش هشتم و نهم راه اندازی شد، افزود: هشتمین بخش کووید که بخش بستری است با ظرفیت ۱۸ تخت و نهمین بخش که بخش ویژه می‌باشد با ظرفیت ۶ تخت راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط بحرانی حاضر فشار زیادی بر کادر درمان و نیروهای مدیریتی و ستادی وارد شده است، اظهارداشت: در حال حاضر نیروهای درمانی اعم از پزشک، پرستار، خدماتی، واحدهای پاراکینیکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی و روانشناسی همگی با حداکثر توان خود در حال خدمت‌رسانی هستند اما این توان حد و اندازه‌ای دارد و اگر مردم و مسئولان همکاری نکنند به زودی صدمات غیرقابل جبرانی به پیکره سلامت همگانی وارد خواهد شد.

کد خبر 5190702

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان شهید محمدی ویروس کرونا کرونای انگلیسی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس