Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:43:59 GMT

فعالیت اتوبوسرانی قزوین تا یک هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۱۸۴۹

فعالیت اتوبوسرانی قزوین تا یک هفته تعطیل شد

به گزارش ایرنا، سیاوش طاهرخانی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: در هفته اخیر که قزوین در شرایط قرمز قرار داشت، فعالیت سازمان اتوبوسرانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، الزام استفاده از ماسک برای شهروندان و محدودیت ایجاد شده در استفاده از نیمی از ظرفیت اتوبوس‌ها ادامه داشت.
وی اظهار داشت: این اقدام براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول خاطر نشان کرد: همچنین بر اساس این مصوبه از امروز برگزاری هر گونه مراسم در آرامستان‌های قزوین به مدت یک هفته ممنوع خواهد بود و در آیین تشییع درگذشتگان هم حداکثر ۱۰ نفر می‌توانند با رعایت کامل دستورالعمل ‌های بهداشتی شرکت کنند.
طاهرخانی تاکید کرد: تمامی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر نیز در هفته جاری تعطیل خواهند بود. 
شهردار قزوین همچنین از شهروندان درخواست کرد تا در هفته جاری از حضور غیرضروری در شهرداری، مناطق و سازمان های تابعه پرهیز کنند.
کرونا تاکنون جان هزار و ۴۳۴ نفر از شهروندان استان قزوین را گرفته است.

برچسب‌ها شهرداری قزوین اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور حمل و نقل مسافری استان قزوین محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور حمل و نقل مسافری شهرداری قزوین اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور حمل و نقل مسافری استان قزوین محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • ارتباط با دنیا درصورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی هم جویا شوید!
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد