Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@08:21:40 GMT

کرونا در ساوه و زرندیه رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۱۷۰

کرونا در ساوه و زرندیه رکورد زد

دکتر کریمی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به فوت ۷ نفر در ۴۸ ساعت گذشته در ساوه و زرندیه گفت: رکورد بیماری هفتگی در ساوه چه در آمار مثبت‌ها و چه در آمار بستری‌ها و نیز رکورد بستری هفتگی در پیک سوم هم شکسته شد.

کریمی با بیان اینکه خیز چهارم کرونا در ساوه و زرندیه با شدت در حال تاخت و تاز است افزود: در پیک سوم اوج بستری ما ۱۲۰ نفر بود، اما در این پیک در هفته دوم فروردین به ۱۸۵ بستری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در هفته دوم شروع پیک چهارم کرونا در ساوه و زرندیه، ویروس با شدت بالا و مهارنکردنی تاخت‌وتاز کرده است، اضافه کرد: آمار بیماران سرپایی در هفته دوم پیک چهارم از اوج پیک سوم نیز ۱۸ درصد بیشتر است و نسبت به هفته دوم پیک سوم ۴.۵ برابر افزایش داشته است.

او با انتقاد از شلوغی ادارات و ارگان‌ها در این شهرستان گفت: متاسفانه ازدحام مردم در ادارات، بانک‌ها و سازمان‌ها بالاست و با این رویه نمی‌توان زنجیره سرایت ویروس را قطع کرد.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: اوج پیک به هفته‌ای ۹۰۴ نفر رسید، اما آمار سرپایی در هفته دوم پیک به ۱۱۷۱ بیمار در یک هفته رسیده است.

او ادامه داد: شاید اگر بگوئیم در هفته دوم پیک سوم تعداد بیمار ما ۳۰۲ نفر بود و الان در هفته دوم پیک چهارم به ۱۱۷۱ رسیده و در هفته دوم از اوج قله پیک سوم بالاتر رفته است عمق فاجعه بهتر درک شود.

کریمی تصریح کرد: در هفته دوم پیک سوم تعداد بستری هفتگی ما ۴۸ نفر بوده و الان به ۱۸۵ نفر در هفته رسیده است، این در حالی است که بالاترین آمار در بستری‌ها در پیک سوم به ۱۲۰ نفر رسیده بود.

او تاکید کرد: ساوه در شرایط فعلی نیازمند تیم واکنش سریع و بحران است این در حالیست که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بسیاری از امکان جدی گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران کرونای انگلیسی کرونای استان مرکزی ساوه و زرندیه هفته دوم پیک پیک سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز قهرمان لالیگا شد و این به لطف پیروزی برابر کادیز و سپس شکست بارسا برابر خیرونا محقق شد. 

رئال حالا 36 بار قهرمان لالیگا شده و چهار هفته زودتر نیز قهرمانی‌اش مسجل شد. این دومین قهرمانی رئال در لالیگا با هدایت کارلتو بود. فصل 22-2021 نیز مربی ایتالیایی رئال را قهرمان کرده بود.

در تاریخ رئال یک‌بار دیگر نیز سابقه داشته که تیم در هفته 34 قهرمان شود که به فصل 90-1989 برمی‌گردد. یعنی زمانی که جان توشاک ولزی هدایت رئال را برعهده داشت. 

رئال در 15 آوریل 1990 با تساوی بدون گل در زمین وایادولید قهرمانی‌اش مسجل شد در حالی که هنوز 4 هفته باقی‌مانده بود. در آن فصل رئال برای اولین‌بار در تاریخش از رکورد 100 گل زده در یک فصل گذشت و 107 گل به ثمر رساند. این رکورد تا سال 2012 برپا بود تا اینکه رئال با هدایت ژوزه مورینیو رکورد 121 گل را ثبت کرد.

لازم به ذکر است که جان توشاک 5 سال پیش مدتی کوتاه هدایت باشگاه تراکتور را نیز برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه