Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:34:31 GMT

روند بیماری کرونا در دزفول ثابت است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۲۷۴۰

روند بیماری کرونا در دزفول ثابت است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار دزفول گفت: در حال حاضر بار مراجعه به مراکز درمانی دزفول کمتر شده و از این لحاظ فضای موجود در بیمارستان این شهرستان برای بستری بیماران کرونایی مطلوب‌تر است.

او با بیان اینکه به دلیل حفظ آمادگی برای افزایش بار مراجعه بیماران کرونایی تمامی امکانات دزفول در اختیار بیمارستان علوم پزشکی دزفول گذاشته شده است، افزود: با آمادگی بیمارستان ۵۸۰ ارتش در این شهرستان  این بیمارستان از روز جمعه به عنوان مرکز ۱۶ ساعته تست کرونا فعالیت خود را آغاز کرد که با همکاری مردم دزفول توانسته ایم روند این بیماری را در شهرستان ثابت نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دزفول تصریح کرد: اگر مردم شیوه نامه های بهداشتی از جمله زدن ماسک را رعایت کنند سیر بیماری کرونا در دزفول کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شیوه نامه های بهداشتی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن