Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب اصغرخانی گفت: پیروزی استقلال قابل پیش بینی بود اما خود ما هم تصور زدن ۵ گل به تیم خوب و قدرتمند الاهلی را نداشتیم

ایوب اصغرخانی معتقد است پیروزی استقلال برابر الاهلی قابل پیش بینی بود اما آبی ها با زدن 5 گل، همه را غافلگیر کردند.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال استقلال در اولین شب از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم ثروتمند و قدرتمند الاهلی را در کشور عربستان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد تا در پایان روز اول در صدر جدول گروه مرگ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان و مدیر فنی آکادمی این باشگاه در خصوص این بازی به مهر گفت:

پیروزی استقلال قابل پیش بینی بود اما خود ما هم تصور زدن ۵ گل به تیم خوب و قدرتمند الاهلی را نداشتیم. شاگردان فرهاد مجیدی فقط الاهلی را غافلگیر نکردند. بلکه با این بازی و این نتیجه، تمام آسیا را در شوک فرو بردند و در همین روز اول برای همه خط و نشان کشیدند.

ایوب اصغرخانی اضافه کرد:

بچه‌ها باید این را باور کنند که این پیروزی انتهای کار نیست و تازه کار آنها شروع شده است. این نتیجه چشم همه تیم‌ها را به سوی آبی پوشان خیره می‌کند و کار برای آنها دشوار تر می‌شود. حالا انتظارات از استقلال بالا رفته و آنها باید بتوانند این انتظارات را برآورده کنند.

مدیر فنی آکادمی آبی پوشان گفت:

همانطور که از قبل هم قابل پیش بینی بود، الدحیل جدی‌ترین رقیب استقلال در این گروه است. اما هرگز نباید از تیم الشرطه عراق هم به راحتی عبور کرد، چون عراقی‌ها گربه سیاه فوتبال ما هستند و همیشه به خاطر نوع بازی شان برای تیم‌های ایرانی دردسر ایجاد کرده‌اند.

اصغرخانی ادامه داد:

پیروزی با ارزش برابر الاهلی را یک پیروزی با ارزش دیگر مقابل الشرطه تکمیل می‌کند. حالا که تیم ما استارت خوبی در آسیا زده و قدرتش را اثبات کرده است، باید الشرطه را هم با فوتبالی حساب شده و منسجم شکست دهند تا شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی افزایش دهند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد:

در بازی مقابل الاهلی، همه بازیکنان ما خیلی خوب بودند و همه در این پیروزی نقش داشتند. از رشید مظاهری بگیرید که با دفع توپ‌های به موقع تیم را در بازی نگه داشت، تا محمد نادری، غفوری، اسماعیلی و دیگران. اما اگر قرار باشد از بین این همه بازیکن خیلی خوب یکی را به عنوان ستاره نام ببرم، باید از مهدی قائدی اسم برد. به نظر من درست در دقایقی که عربستانی‌ها فاصله را کم کرده بودند و امید بازگشت به بازی داشتند، قایدی با یک سوپرگل آب سرد را بر پیکر آنها ریخت تا ناامیدی اردوی تیم سعودی را در بر بگیرد. بعد از آن هم نوبت شیخ رسید تا تیر خلاص را بر پیکر این تیم بزند.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس نادر دست نشان درگذشت | شهر خسته عزادار شد؛ نساجی رخت سیاه پوشید داریوش مصطفوی در طرفداری: گفتند تختی را کشته اند، سه چهارم محبوبیتش به همین خاطر بود! فدراسیون فوتبال هند: پست اینستاگرام پرسپولیس، حیثیت مردم ما را خدشه دار کرد پل پوگبا: سولسشر بر خلاف مورینیو با بازیکنان خود جدال نمی کند لیونل مسی | در صورت پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا، دستمزدش کاهش می یابد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قابل پیش بینی ایوب اصغرخانی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند. این در حالی است که ابهاماتی در مورد عدم در اختیار داشتن کارت های بازی بازیکنان استقلال برای این دیدار مطرح شده بود ام یکی از مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرد.

این مقام مسئول در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار مهر، اعلام کرد: کارت بازی تمام بازیکنان تیم در اختیار ما است و از این بابت هیچ مشکلی استقلال را در رویارویی با ذوب آهن تهدید نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و آبی‌ها انتظار دارند تا با پیروزی در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند.

کد خبر 6098161

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • نقش مهم سیدحسین حسینی در پیروزی دراماتیک استقلال
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال