Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها تن از شهروندان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» واقع در قدس شرقی در اعتراض به طرح رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن خانواده‌های فلسطینی از منازل خود در این شهر تظاهرات کردند.

به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، صدها تن از شهروندان فلسطینی در محله «الشیخ جراح» واقع در قدس شرقی در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر موافقت با تصرف منازل فلسطینیان توسط شهرک نشینان و بیرون راندن فلسطینی ها از منازلشان تظاهرات برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان پلاکاردهایی را در دست داشتند که بر روی آنها شعارهایی از جمله «عدالت برای اهالی الشیخ جراح و نه، به سیاست یهودی‌سازی، نژادپرستی و غارت» و «یهود و عرب مخالف دشمنی هستند» نوشته شده بود.

طبق گزارش شبکه «کان» رژیم صهیونیستی در میان معترضان نمایندگان فراکسیون «مرتس» در کنست و فهرست مشترک نیز وجود داشتند.

هفته گذشته «عوفر کسیف» از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در جریان مشارکت خود در تظاهرات الشیخ جراح توسط نیروهای اشغالگران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

طبق گزارش موسسات حقوقی رژیم صهیونیستی و فلسطینی، ده‌ها تن از خانواده‌های فلسطینی در محله الشیخ جراح از بیرون راندن قریب الوقوع خود از منازلشان بیم دارند که از سال ۱۹۵۶ در آن زندگی می‌کنند.

تخریب ۲۰ خانه متعلق به فلسطینیان در دو هفته گذشته

از سوی دیگر، دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین "اوچا" در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در دو هفته گذشته ۲۰ خانه و ساختمان متعلق به فلسطینیان را در اراضی اشغالی تخریب کرده است.

اوچا همچنین تاکید کرد کرد که نظامیان اسرائیلی در دو هفته گذشته ۱۵۴ مرتبه به مناطق فلسطینی یورش برده و طی آن ۱۶۷ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه