Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:03:39 GMT

در خرمشهر کمبود روغن و مرغ نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۱۴۷

در خرمشهر کمبود روغن و مرغ نداریم

مقدم،مدیر صمت خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:عامل اصلی تشکیل صف های طولانی، بی تفاوتی شهروندان است که علیرغم قرارگرفتن در وضعیت قرمز کرونایی و وجود روغن در بازار، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به تشکیل صف ادامه می دهند.

او ادامه داد: بیش از ۴۰ فروشگاه در سطح شهرستان در حال عرضه روغن دولتی به مردم بودند، اما در حال حاضر تعداد آن ها را به ۶۰ فروشگاه افزایش دادیم تا با رعایت مردم، این صف ها به حداقل برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ گونه کمبودی در بازار مرغ نداریم

مدیرصمت خرمشهر در اشاره به مشکل کمبود مرغ در چند روز گذشته گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در بازار مرغ نداریم و تمام فروشگاه های مرغ فروشی در حال عرضه مرغ به مردم هستند.

او تصریح کرد: امروز ۹ تن مرغ کشتار روز روانه ی بازار خرمشهر شده که هرکیلو با قیمت مصوب دولتی ۲۸ هزار تومان به مردم عرضه می شود، همچنین با افزایش تعداد ماموران ستاد تنظیم بازار، آن ها را در تمام فروشگاه های مرغ فروشی شهرستان مستقر کردیم تا درصورت مشاهده گران فروشی اخطار لازم را به فروشندگان متخلف بدهند.

مقدم در پایان گفت: با وجود مرغ و روغن به مقدار کافی در بازار، از مردم میخواهیم تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خرید اقلام مورد نیاز خود به بازار بروند تا سلامت خود و خانواده هایشان را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/ ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود مرغ توزیع روغن دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل