Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسکتبالیست ملی‌پوش تیم مهرام گفت: امیدوارم افراد ظرفیت شکست را داشته باشند تا با یک باخت زحمات یک باشگاه و تمامی افراد آن مجموعه رو زیر سوال نبرند.

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درمورد پیروزی تیم مهرام تهران مقابل پالایش نفت آبادان و صعود به دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: هر پنج دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل نفت آبادان بسیار سنگین و پربرخورد بود؛ زیرا مقابل یک تیم‌  جنگنده بازی می‌کردیم که بسیار خوب بسکتبال بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تیم ما با توجه به تمرکز و تجربه بالاتر توانست مقابل نفت به پیروزی برسد و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم و به فینال صعود کردیم.

وی درخصوص دیدار فینال برابر تیم شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در فینال باید مقابل تیم خوب و باکیفیت شهرداری گرگان بازی کنیم که از بازیکنان خوب ایرانی و خارجی بهره می‌برد؛ ضمن اینکه مربی بادانشی همچون مهران شاهین‌طبع هدایت گرگانی‌ها را برعهده دارد. به نظرم تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در تمامی ثانیه‌های بازی خواهیم جنگید؛ زیرا هدف مهرام قهرمانی بوده و است و به همین دلیل با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

این ملی‌پوش بسکتبال تیم مهرام در پایان با انتقاد و گلایه از هجمه‌ها و حواشی که پس از پیروزی در دیدار نیمه نهایی از سوی بازیکنان و کادر فنی نفت آبادان مطرح شد، گفت: متاسفانه یک سری صحبت‌ها در این مدت اخیر انجام شد که به نظرم این هجمه‌ها و انتقادات بازی فینال را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. باشگاه مهرام پر افتخارترین باشگاه بسکتبال ایران و آسیاست و فکر می‌کنم اصلا درست نیست که در مورد این باشگاه اینگونه اظهارنظر‌هایی شود. امیدوارم افراد ظرفیت شکست را داشته باشند تا با یک باخت زحمات یک باشگاه و تمامی افراد آن مجموعه رو زیر سوال نبرند.

 

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال مردان

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال مهرام تهران حامد حسین زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال مهرام تهران حامد حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

دیگر خبرها

  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی