Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:16:39 GMT

قصه مردی که با ۵۰۰ جوجه کارآفرین شد در شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۲۷۸

قصه مردی که با ۵۰۰ جوجه کارآفرین شد در شبکه پنج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سومین قسمت از ویژه برنامه «جشن رمضان» با حضور ۲ مهمان متفاوت و مردمی از شبکه پنج سیما به صورت زنده پخش شد.

 طبق روال هر شب، به منظور نمایش بخشی از زندگی انسان هایی که در شرایط سخت به موفقیت بزرگ رسیده اند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، بابک افرا و زینب پورابراهیم میزبان عبدالله کاظمی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که از سن ۱۸ سالگی سودای قهرمانی داشته و برای تحقق رویای خود دست به کارهایی زده که خطر آن ها بیش از تجربه وی بوده است.

کاظمی با حضور در قاب «جشن رمضان» درباره آغاز مسیر قهرمانی خود گفت: ما کار خود را بعد از مراجعه به کمیته امداد و دریافت وام ۵ میلیون تومانی در پارکینگ منزل و در یکی از روستاهای خمین آغاز کردیم. اول ۵۰۰ جوجه خریدیم. دوره پرورش مرغ ۵۵ روزه است، ما با جوجه ها رابطه عاطفی برقرار کرده بودیم، شبانه روز به آن ها رسیدیم تا بعد از پایان دوره کاملا بزرگ شدند.

این کارآفرین با مروری بر گذشته خود اظهار کرد: معمولا در آن سن، همه جوان ها دنبال تفریحات و خوش گذرانی با دوستانشان هستند اما ما مجبور بودیم که اوقات فراغت را در زمین های کشاورزی کار کنیم. خدا را بابت اتفاق های زندگی ام شاکر هستم. هر اتفاق سراسر حکمت است، اگر آن حکمت را درک کنید یا در مسیرش حرکت کنید، از پس چیزی که خداوند برای شما قرار داده برخواهید آمد.

وی در ادامه با قدردانی از مسئولین کمیته امداد خمینی(ره) که در راه پیشرفت کمک حال او بوده اند افزود:  من الان به عنوان یک کارآفرین به همه جوان ها اعتماد می کنم چرا که اگر اراده راسخ  و خودباوری داشته باشند قطعا موفق خواهند شد.

در ادامه، مهمانی به قاب «جشن رمضان» اضافه شد که برای اولین بار جلوی دوربین تلویزیون قرار می گرفت.

معین زندی که طرفدارانش او را با آهنگ «جاده هراز» و با نام معین زد می شناسند، دومین مهمان ویژه جشن رمضان ۱۴۰۰ در شب سوم ماه مبارک رمضان بود.

زندی پس از اجرای یک قطعه، درباره ماهیت آهنگ هایش که بیشتر عاشقانه است گفت:  شعری که نوشته می شود لازما عین حقیقت نیست و می تواند تخیل شاعر یا داستان یک آدم دیگر باشد.

 وی درباره برنامه های کاری خود توضیح داد: در حال آماده شدن برای کنسرت بودیم که کرونا اجازه نداد.

این خواننده نسل جوان در پاسخ به اینکه آیا تاکنون کاری برای خوشحالی شخصی انجام داده ای گفت: یک پسربچه مقابل باشگاه ما واکس می فروشد، به وی گفته بودند که من خواننده هستم. هربار من را می دید می گفت «منو معروف کن»، فیلم بازی کنم، آهنگ بخوانم، من به وی گفتم برو شعر حفظ کن بعد باهم استوری بگیریم. او شعری که من گفته بودم را حفظ کرده بود، وقتی آمد باهم فیلم گرفتیم و خیلی خوشحال شد.

«جشن رمضان» به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

کد خبر 5190813 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی ماه رمضان ۱۴۰۰ برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما سریال ایرانی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ماه رمضان ۱۴۰۰ رادیو نمایش شبکه یک سیما آلبوم موسیقی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شبکه سلامت رادیو رادیو ایران جشن رمضان شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: کارآفرین و کارگر، دو بال حرکت اقتصاد و تولید هستند و در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایگاه این دو در عرصه تولید، توجه واقعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری _شنبه هشتم فروردین_ در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه با اشاره به اینکه جامعه ما حکم یک خانواده را دارد که هرکدام از ما در عرصه‌های مختلف مشغول ایفای نقش برای اعتلای آن هستیم، اظهار کرد: خانواده‌ای هستیم که از سوی مستکبران عالم تحت تحریم بی‌سابقه‌ای قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه به فضل خدا و اتکا به نیروی انسانی خودمان کار را شروع کردیم و امروز تبدیل به یکی از قدرت‌های اقتصادی منطقه شده‌ایم، افزود: تنها کشوری هستیم که پرچم توحید، آزادگی و استقلال را در دنیا بلند کرده‌ایم، تحت تأثیر نظام فاسد سرمایه‌داری قرار نگرفتیم و باعزت روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه خداوند متعال اراده فرموده است که این انقلاب و این ملت را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت قرار دهد، خاطرنشان کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی عالم‌گیر شده است و آمریکای مستکبر که از اوایل انقلاب تحریم را علیه ما شروع کرد، در کشورش مبتلابه خیزش عمومی در همه اقشار جامعه به ویژه دانشگاه‌ها شده است.

حجت‌الاسلام غفوری لحظه‌لحظه تلاش‌ها و کوشش‌هایی که در عرصه کارگری و کارفرمایی در سال‌های بعد از انقلاب صورت گرفته است را عبادت دانست و ادامه داد: دنیا به نیروی کار و کارگر به چشم یک ابزار نگاه می‌کند و تا حدی برای او احترام قائل می‌شود که منافع نظام سرمایه‌داری را تأمین کند، اما در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نیروی انسانی به‌عنوان زیربنا و اساس کار نگاه می‌شود و به شخصیت، کرامت انسانی جایگاه او در عرصه تولید، توجهی واقعی می‌شود.

وی اضافه کرد: کارآفرین و کارگر، دو بال حرکت اقتصاد و تولید هستند که اگر باهم حرکت کنند، پرواز شکل می‌گیرد. دلسوزی این دو مجموعه برای یکدیگر، اوج اعتلای این ملت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌) در بحث جهش تولید که در هر منطقه و هر استانی لازم است مسئولان بررسی کنند که با توجه به اقتضائات منطقه، چه اقداماتی انجام شود تا جهش تولید شکل بگیرد، عنوان کرد: نیاز است مسئولان استان با توجه به زیست‌بوم استان کرمانشاه برای اقتضائات نیروی انسانی و سرمایه‌های خدادادی که در این استان وجود دارد، هم‌فکری کنند تا هم رونق اقتصادی را به ارمغان بیاورد و هم نرخ بیکاری را به صفر برساند.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل کار تولیدکنندگان، تأکید کرد: موارد متعددی از تولیدکنندگان را ملاقات کردم که از موانع موجود در بروکراسی اداری گلایه‌مند بودند؛ بنابراین بنده در ابتدای سال، در خطبه‌های نماز جمعه، به مسئولان تأکید کردم در صورتی که یکی از مسئولان در ادارات برای تولید کننده و روند تولید مشکلی ایجاد کند، بنده در نماز جمعه او را به مردم معرفی خواهم کرد.

کد خبر 748579

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو